Shatilli Ne Demek!

Karlı kış günlerinde doğan güneşin verdiği mutluluk, kardan kalan son damlaların serpiştirdiği ışıltı, doğayı saran serinlik… Görkemli Erciyes dağında her mevsim hiç kalkmayan birikmiş karla ve güneş tarafından eriyip su olmasına yardımcı olan rüzgarla yaşayan Yöre halkının kullandığı; Erciyes dağı kadar havalı ve görkemli, Karın ve güneşin verdiği görsellik kadar güzel görüntülere denilen Süslü, Havalı anlamına gelen bir deyimdir SHATİLLİ…

HAKKIMIZDA

TÜRKİYEDE VE DÜNYADA %100 TÜRK SERMAYELİ VE ORTAKSIZ FRANCHİSE VEREN SHATİLLİ CAFE’XTRA MARKASI OLARAK YERLİ ÜRÜN KULLANIMINA ÖNEM VERİYORUZ

Öncelikle firmamıza göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Konseptimizin hedefi Sizlere İtibarlı – Keyifli – Karlı bir iş ortamı hazırlayarak şu ana kadar ki edindiğimiz tecrübeleri sizlerle paylaşmaktır. Firmamızın temel prensibi insanlar arasındaki iletişimin vazgeçilmez şartı olan karşılıklı “GÜVEN” ortamının sağlandığı bir çizginin paralelinde işbirliğini oluşturmaktır.
Konseptimizin kuruluş amacı; Sizlerin de bildiği gibi ülkemizde geçmişte mevcut olan mahalle aralarındaki pastaneler günümüzde konseptlerini güncellemiş olup şu an servislerinden, sunumlarından son derece keyif aldığımız coffee shop’lara dönüşmüştür. Halihazırda mevcut olan coffee shop’ları incelediğinizde yoğunluklarının çok fazla olduğunu, fakat işletmecileri ile görüşüldüğünde cirolarının yoğunluğa ters orantılı olduğunun tespitinde bulunacaksınız.

Takdir edilir ki bistro-restaurant ağırlıklı yemek çeşitlerinin hem malzeme hem işçilik maliyetleri göz önüne alındığında işletmenin kar marjı düşük, giderlerinin yüksek olduğunu göreceksiniz. Bu sebepten dolayı hem misafirlerimize daha kapsamlı hizmet vermek buna paralel ciroları arttırmak ve karlılığı yükseltmek adına coffee shop’lar ile bistro-restaurant sistemleri arasındaki kopukluğu yumuşak bir köprü bağlantısı kurarak coffee shop’lara uygun yemek alternatifleri zenginleştirip işler hale getirdik. Ve bu yeni yapılanmaya Cafe’xtra adını verdik. Konseptimizin oluşumunda sektördeki mevcut cafe sistemi ile restaurant-bistro sistemi arasındaki boşluğun farkedilmesi etkili olmuştur.

Biz iddia ediyoruz ki geçmişte pastanelerin değişerek cafe shoplara dönüştüğü gibi, artık mevcut coffe shop’ların da, yenilenme zamanı ve sizlere sunduğumuz yeni Cafe’xtra sistemine geçiş zamanı gelmiştir. Bu tespitimizin sektöre katılacak yeni yatırımcılara, mevcut coffee shop’lara ve buna paralel Türk ekonomisine olumlu katkıları olacağı inancındayız.

Shatilli Cafe’xtra franchising sistemi ile ilgili kısa bilgiler vermek istiyoruz. Bir dağıtım ve pazarlama sistemi olan franchising, iki taraf arasında süreklilik gösteren ve ticari ilişkiye dayanan bir anlaşmadır. Franchising, bir işletme sistemi çerçevesinde yapılan satış etkinliklerinde denenmiş, kendini ispat etmiş bir markanın desteği ve güvencesi altında iş yapan, birbirinin kopyası firmaların mal ve hizmet dağılımına yönelik olarak belli bir bedel karşılığında söz konusu marka ve sistemin sahibi olan firma (Franchisor) ile girmiş oldukları bağımsız bir ticari ilişki türüdür. Franchising bir işletme sisteminin ürünlerinin ve hizmetlerinin sunulduğu bir ekonomik paylaşım türüdür. Franchising, “tekel durumundaki bir üreticinin bir diğer üretici ya da tacire mallarını bir il, bölge ya da ülke gibi belirli bir yörede üretme veya pazarlama hakkını resmi ruhsatla veren bir düzenleme” olarak tanımlanmıştır. Tekel durumundaki satıcı “franchise vericisi”dir. Amacı da doğrudan yatırım yapmaksızın mallarını farklı bölgelerde bir başka üretici veya tacir tarafından üretmek veya pazarlamaktır. Franchisingin Türkçe karşılığı “dallanma” olarak ifade edilmektedir. İngilizce’de üretici tarafından bayi ve perakendeciye malları satma yetkisi anlamına gelen franchising, esasta Fransızca’da “özgür kılma” anlamına gelen “affranchir” sözcüğünden türemiştir. “İsim, yöntem ve işletme hakkının satışı” olarak da ifade edilen franchisingin esas tanımı Uluslararası Franchise Birliği’nin (UFRAD) yaptığı tanımdır. Bu tanıma göre; “franchising, franchising hakkını verenin, know-how ve eğitim gibi alanlarda işiyle sürekli olarak ilgilenecek olan franchising hakkını alan taraf olan franchisee ile arasında sözleşme ilişkisinin bulunduğu bir işlem” dir.

FRANCHİSE ŞARTLARI

İşyerlerinin ve kahve kültürüne sahip olan kesimin yoğun olduğu merkezlerde ve bu merkezlere yakın bölgelerde, şubelerimizin açılması gerekmektedir.
Franchisee adaylarının kesinlikle eğitim almalarını ve özellikle de işyerlerinin başında bizzat kendilerinin ya da eğitim alması uygun görülen herhangi bir kişinin durması gerekmektedir. Yine hatırlatmakta fayda görüyoruz ki;

İlk hedefimiz; Sizlere İtibarlı – Keyifli – Karlı bir iş ortamı hazırlayarak şu ana kadar ki edindiğimiz tecrübeleri sizlerle paylaşmaktır. Firmamızın temel prensibi insanlar arasındaki iletişimin vazgeçilmez şartı olan karşılıklı GÜVEN ortamının sağlandığı bir çizginin paralelinde işbirliğini oluşturmaktır.

CAFE’XTRA mekanı ile ilgili olarak,
– İç mekan asgari 100m2
– Dış mekan asgari 30m2 olmaıdır.
– Dekorasyon gideri,konsepte uygun mekanın hazırlanması için metrekare bazında ücret,
– Franchisee bedeli (Bu bedel isim hakkı, mimari proje, işletmeci ve personel eğitimi, menü ve broşür desteğini kapsamaktadır)
– Aylık cirodan %3 Royalty Fee
– %2 Reklam gideri talep edilmektedir.

Karşılıklı anlaşma sağlanması halinde aşamalı olarak , Sözleşme, Mağaza Tespiti, Proje, Tadilat (Personel Eğitimi-Reklam Hazırlığı) süreçleri işlemektedir.

GENEL BAYİLİK BAŞVURU FORMU

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.