safranbolu lokumcusu

Lokum, 15. yüzyıldan beri Anadolu’da bilinmekle birlikte, özellikle 17. yüzyilda Osmanlı İmparatorluğu sınırları içinde yaygınlaşmıştır.. Osmanlıda rahat-ül hulkum (boğaz rahatlatan) adıyla anılan lokum Avrupa’da ise bir İngiliz gezgin aracılığıyla ‘TurkishDelight’ adıyla 19. yüzyılda tanınmaya başlanmıştır.. Daha önceleri bal ya da pekmez ve un bileşimi ile yapılan lokum, 19. yüzyilda ‘Kelle şekeri’ olarak bilinen rafine şeker ve özellikle nişastanın bulunup ülkeye getirilmesi sayesinde bugünkü tat ve lezzetine kavuşmuştur.

35 yıllık tecrübeye sahip “Meşhur Safranbolu Lokumcusu” lokumu safranbolu tarzı ile yapan butik bir firmadır. Tüm ürünleri doğal yemişlerle, meyvakuruları , ekstraktlarla , boya gerektiren ürünler ise organik gıda boyaları ile üretilmektedir. Ürünlerimizin içinde kimyasal yada sentetik olan , kıvam vericiler, koruyucular , lezzet verici aromalar, glikoz, mısır şurubu, suni tatlandırıcılar, gıda boyası, renklendiriciler vb. katkı maddeleri bulunmaz. Örneğin güllü lokumu gül yaprakları ile lezzetlendirir, pancar ile renklendiririz. Yeşil tonları çimen den elde edilen organik gıda renklerinden, sarı tonlarını safrandan elde ederiz. Firmamız butik tarzını bozmadan kalitesini sürdürmek maksadıyla franchising verme kararı almış bu maksatla kiosk, satış mağazası ve lokum cafe olmak üzere üç ayrı franchising konsepti hazırlamıştır. Hedefimiz; daima arayış içinde ve yeniliklerle daha nice seneler heyecanla hizmet etmek ve dünya ya Türk lokumunu hak ettiği şekilde tanıtmaktır.

Carvel Kids

FRANCHİSE
40 yılı aşkın tecrübesi ile Meşhur Safranbolu Lokumcusu 2016 yılı itibariyle, kendi işletmekte olduğu mağazaların performansları değerlendirilip yatırımcılar tarafından talep görmeye başlayınca, franchise sistemi ile yaygınlaşma projesi gündeme gelmiş ve firma bu proje ile ilgili çalışmalara başlamıştır. Hedef; franchising sistemi ile “Meşhur Safranbolu Lokumcusu” markasını geleceğe taşımak ve lokum kültürünü, kendi üretim standartlarında nesiller boyu tüketicinin beğenisine sunabilmektir.

2017 yılının ikinci yarısında franchise sistemi ile ilgili tüm altyapı çalışmalarını tamamlamayı hedefleyen firma, bu tarihten sonra markası ile ilgilenen Türk ve Dünya yatırımcıları ile franchise sistemi üzerine görüşmelere başlayacaktır.

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.