PIZZA TAXI

PIZZA TAXI

Pizza Taksi

“Bir hayalin varsa, gerçekleşme ihtimali de vardır”

Merhaba, ben İlhan Kibar; Hayallerle başladı “Pizza Taxi” markasını kurma girişimim. 1990 yılında, Gıda Mühendisliği Fakültesi son sınıfında, uluslararası bir markanın mutfağında başlayan pizza serüvenim, sektördeki farklı markaların, kasasından mutfağına, önetiminden kuruculuğuna kadar hemen her bölümünden geçti. Bu süreçte gördüm ki Türkiye’ den çıkan bir paket pizza markası yoktu. Bunu biz yapabilirdik; Türkiye’nin ilk pizza paket ağını kurabilirdik.

Yıllarca kurduğum bu hayali, sevgili eşimin teşviği ile gerçekleştirme zemini oluşturabildiğimizde yıl 2010 du.

İlk paket restoranımız Adana Kenan Evren şubemizdir. Sistemimizi, hedefimize uygun olarak, paket servis hizmetine göre tasarladık. Paket servis ile birlikte restoran ve al-götür hizmetleri de sunuyoruz şubelerimizde.

Markamız kısa sürede marka ismi, kurumsal kimlik görselleri, üretim/ürün kalitesi, Türk damak zevkine uygun lezzetleri, hizmet anlayışı gibi konularda çok ilgi çekti ve olumlu geri bildirimler, bizi büyüme kararı almaya motive etti.

Büyüme kararımız ile birlikte 2013 yılında, gıda mühendisi dostum Serdar Erdağ ile ortaklığa adım attık. Serdar Erdağ 23 yıldır uluslararası bir firmada tedarik zinciri, yatırımlar ve kalite konularında çalışmaktadır. Sevgili dostumun ortağım olarak sürece katılımı ile oluşan “güç birliği” sayesinde markalaşma ve kurumsallaşma sürecimiz hızlandı. Nihayet Ocak 2015 itibariyle bayilikler vermeye başladık.

Markalaşma ve kurumsal kimlik çalışmalarını dostum ve yol arkadaşım Serdar Erdağ ile birlikte geliştirerek sürdürmeye devam ediyoruz.

Biz iki gıda mühendisi yol arkadaşı, lezzet yolculuğumuzda bize katılan bayilerimizi iş ortaklarımız olarak görüyoruz. Birlikte büyüyen bir aile olmanın gururu ile bayilerimizin, müşterilerimizin ve çalışanlarımızın maksimum memnuniyetini hedefliyoruz.

Hayallerinizin gerçek olduğu mutlu yarınlar diliyoruz…

Misyonumuz:

Handar Pizza Gıda A.Ş. hedefleri, değerleri ve stratejileri doğrultusunda;

1.Hijyen, kalite ve tazelikten ödün vermeksizin, şeffaf üretim anlayışı ile açık mutfaklarda, gözler önünde, Türk damak zevkini ve beslenme alışkanlıklarını önemseyerek, her damak zevkine ve bütçeye uygun üretim yapmak.

2.Müşteri ve çalışanlarımızın memnuniyetini ve uzun vadeli bağlılığını sağlayarak, yenilikçi ve gelişime açık yaklaşımlar ile ürün ve hizmet kalitemizden ödün vermeden hedef pazarda sürekli gelişmek ve büyümek.

3.Sahip olduğumuz tüm kaynakları, topluma ve çevreye fayda sağlayacak şekilde kullanarak, ülkemizin, çocuklarımızın geleceğine karşı sorumluluklarımızı yerine getirerek örnek olmak.

Vizyonumuz:

Türkiye’nin ilk paket pizza restoranı zincirini/ağını oluşturmak ve markamızı uluslararası pazara taşımak.

Pizza Taksi Bayilik

Bayilik sistemi hem bayilik veren marka, hem de bayilik alan taraf anlamında, avantajlıdır.

1) “Hiç kimse tek başına bir gurupta olabileceği kadar güçlü olamaz.”

2) “Ticaret risk almaktır” yanlış inanışı, girişimcilere telafisi mümkün olmayan acı deneyimler yaşatabilmektedir. Oysa ki gerçekte “Ticaret riskleri minimuma indirebilmektir.” Risk zaten her durumda kendiliğinden vardır. Şubeleşerek uzmanlığını, başarısını kanıtlamış bir markanın üyesi olmak başarısızlık riskinizi minimuma indirir.

3) Yılların bilgi ve deneyimi, deneme yanılma yapmanıza gerek kalmaksızın size kısa sürede aktarılır.

4) Marka bilinirliği satış kolaylığı sağlayan bir avantajdır.

5) Reklam ve tanıtım için harcamanız gereken bütçe çok düşüktür.

Neden Pizza Taxi

Biz, Pizza Taxi ekibi olarak en iyi bildiğimiz işi yapıyoruz. Uzmanlık bilgimizden ve 25 yıllık deneyimlerimizden kaynaklanan gücümüzü, ailemize katılmak isteyen her girişimci ile paylaşarak, minimum risk ile elde edebilecekleri maksimum karlılıklarını hedefliyoruz. Bayilerimizi şirket ortağımız olarak görüyoruz. Bayilikleri devam ettiği sürece bayiimizin çıkarlarını kendi çıkarlarımız gibi koruyor ve kolluyoruz.

Bayilerimizi, ayda en az bir kere ekibimizdeki uzman kişilerce denetliyoruz. Denetlemeler haberli ya da habersiz yapılabiliyor. 300 maddelik denetleme formu kapsamında, temizlikten üretime, kılık kıyafetten sipariş almaya kadar her alanda şubemiz denetleniyor, eksikleri tespit edilip düzeltici eğitimler veriliyor. İstenilen standartlar oluşmuş olsa dahi denetlemeler kalite ve standartlarımızın korunabilmesi ve sürdürülebilmesi için rutin olarak devam ediyor.

Gıda sektörü çok dinamik bir yapıya sahiptir. Tahsilât kolaylığı ve finans akışı sektörü cazip kılan dinamiklerin en önemli kalemleridir. Modern hayatın gittikçe karmaşıklaşan örüntüsü ile restoran ve paket servis sektörü her geçen gün hızla yükselen bir ivme kazanmıştır ve kazanmaya devam etmektedir. Ülkemizde de, metropoller öncelikli olmak üzere, modern hayatın insanları hazır beslenmeye iten örüntüsü açıkça görülmektedir. Pizza Taxi, bu örüntü ile oluşan dev pastadan büyük dilimler alabilecek uzmanlık ve deneyim gücüne sahiptir.

HEDEFLENEN BAYİ PROFİLİ:

Pizza Taxi için kurguladığımız yolda, hizmet sektörüne ilgisi ve merakı olan, uzmanlığa ve deneyime değer veren, ortaklıkların karşılıklı güven zemininde oluşabileceğini benimseyen, ekip ruhuna ve birlik olmaktan doğan güce inanan, oluşturduğumuz şeffaf ve samimi yapı içinde aynı şeffaflık ve samimiyet ile yer alabilecek kişiler ile yürümek isteğindeyiz.

Bayilerimizin başarısı, Pizza Taxi uzman ekibiyle uyum içinde çalışabilmeleri, ekibimizin öngörü ve önerileri doğrultusunda hareket edebilmeleri oranında mümkün ve hızlı olmaktadır. Bireysel uygulamalar ve yaklaşımlar ekip çalışması gerektiren tüm oluşumlarda olduğu gibi Pizza Taxi sistemi içinde de başarıyı riske edebilir.

Önümüzdeki Dönem Hedeflerimiz:

Pizza paket servisi alanında ulusal bir ağ oluşturmak ve markamızı uluslararası pazara taşımak hedefindeyiz.

Bayilik bilgileri:

Çalışma Alanı : Pizza Taxi restoranlarının 60 ila 80 m2 olması planlanmıştır.

Kuruluş Maliyeti : Bir restoranın kuruluş maliyeti 150-200.000 tl.dir. Restoranın açılış yeri, yapısı (bahçe ya da terasının olup olmaması), ihtiyaçları(depo, ofis v.b. ihtiyaçlar), bulunduğu il ve benzeri değişkenler maliyetleri aşağı/yukarı etkileyebilir.

Pizza Taxi, bayilerinden ciro payı ya da kar payı almamaktadır.

Marka kullanım bedeli: 10.000 USD dir.

Marka kullanım bedeline dahil olan, açılışta ve ilk yıl verilecek “ücretsiz desteklerin” detayları aşağıdaki gibidir:

Markanın 5 yıllık kullanım bedeli (5 yılın sonunda karşılıklı uzlaşma sağladığı takdirde yenilenen sözleşme ile birlikte marka kullanım bedeli talep edilmez),

Yeni açılması planlanan şubenin mimarı proje ve tasarım çalışmaları,

Yeni açılması planlanan şubenin reklam çalışmalarının planlanması ve tasarımları,

Bayii ve sorumlu müdürün yiyecek, içecek maliyet analizi eğitimi,

Ekibin tamamına 15 günlük işbaşı eğitimi,

Açılışta ve takip eden 15 gün süresince deneyimli ekip desteği,

Sosyal medya ve internet reklamları desteği,

Bir yıllık internet sitesi kullanımı ve ara yüz yazılımı kurulumu,

Uygun seviyede stok takibi ve tedarik desteği,

Paket bölgesinin belirlenip, kayıtlı müşteri datasının aktarımı(Adana ili için) ya da yeni müşteri kayıtları edinimi için planlama ve uygulamaları(Tüm iller için)

Yenilikçi ürünler ile mevcut menünün zenginleştirilmesi,

Ürün ve hizmet kalitesi sürekliliğinin sağlanması için periyodik kontrol ve raporlama,

Yıl boyunca yapılacak tüm kampanya ve reklam çalışmalarının planlanması ve tasarımları.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.