PIZZA HOUSE

logo1007200445072_buyuk

Pizza House, odun ateşinde pişirilen gerçek İtalyan pizzasını evlere ve işyerlerine servis yapan Türkiye’deki ilk ve tek restoran zinciridir.

Pizza House, 16 Kasım 1999 tarihinde Ankara’da Çankaya Alaçam sokak şubesinde sadece evlere servisi olan küçük bir restoran olarak kurulmuştur.

Konsepti, sadece lüks restoranlarda servis yapılan odun ateşinde pişmiş lezzetli pizzaları paket servis olarak müşterilerin evlerine ve işyerlerine götürmek olarak başlayan Pizza House, çok kısa süre içerisinde çok geniş menülü restoran konsepti dahil farklı konseptler oluşturarak Türkiye genelinde 18 ilde yer alan vazgeçilmez bir marka haline gelmiştir.

Daha açıldığı bir yıl olmadan ilk franchising anlaşmasını yapmış ve kendi restoranları dışında franchise olarak büyümeye başlamıştır.

Pizza House 2000 yılı içinde, yurtdışından gelen ortaklıkla birlikte daha da güçlenmiş, Ankara Bahçelievler restoranını açmıştır.

2004 yılının ilk yarısında UFRAD (Türkiye Franchise Derneği) üyesi olan Pizza House franchising yolu ile büyümeye ağırlık vermiştir.

2007 yılında grup bünyesinde yaratılan Coffee Corner, bir çok Pizza House ile birlikte yer alırken birçok noktada tek başında yer alarak Coffee Corner, Coffee Corner Bistro ve Coffee Corner üniversite konseptleriyle devam etmektedir.

Pizza House ve Coffee Corner Türkiye genelinde Ankara’da Bahçelievler, Denizli , Samsun, Bartın, Zonguldak, Bandırma, Mersin, Çorum, Konya, Edirne-Uzunköprü, Bartın, İstanbul’da Güneşli, Kadıköy, Aqua Florya, Marmara Forum, Tire-İzmir, Osmaniye, Kayseri, Düzce, Adapazarı-Serdivan, Orhangazi ve Kıbrıs 1001 airport Mall şubeleriyle 18 ayrı ile 25 adet restoranı ile faaliyetlerine devam etmekte, kendi restoranları ve franchising yöntemiyle büyümeye devam etmektedir.

Konseptlerimiz:

Pizza House Gourmet (60-100 metrekare)
Coffee Corner (20-100 metrekare)
Coffee Corner Üniversite (20-300 metrekare, self-servis)
Coffee Corner Bistro (300-1000 metrekare)
İlk örneklerine ABD’de rastlanan bu sistem toplam kalite yönetimi anlayışı çerçevesinde hızlı ve verimli bir büyümeyi gerçekleştirebilmek amacıyla oluşturulmuştur.

FRANCHISING tanınmış bir markanın, oluşmuş bir imajını belli bir bedel karşılığında belli standartlar içinde, bağımsız bir yatırımcıya kullandırılmasıdır. Ana firmanın belirli bir bölgede ve belirli bir süre için, belirli ayrıcalıkları kullanma hakkını bir diğer firmaya verdiği; yönetim, organizasyon, eğitim, tedarik konularında yardım sağladığı, denetlediği ve danışmanlık yaptığı bir pazarlama ve dağıtım yöntemidir. Ana firma tarafından bağımsız firmaya verilen imtiyaza Franchise denir.

Ana firma tarafından hazırlanan markanın satışı, franchising anlaşmasıyla işletmeci firmalara devredilmektedir.

Bu sistem, markanın satışının yanı sıra, ana firmanın tecrübelerini aktarması, destek hizmetlerini (eğitim programları, tanıtım faaliyetleri vs.) işletmeci için yürütülmesi karşılığında, işletmeci firmanın cirosunu, belli bir orada ana firmaya devretmesi esasına dayanır.

Pizza House 2004 yılında UFRAD (Türkiye Franchise Derneği) üyesi olmuş, Pizza House-Coffee Corner kurucusu Cem Koşmaz 2010 yılından beri UFRAD yönetim kurulunda, denetleme kurulu dahil farklı birimlerde görev alıp, Türkiyede franchising gelişmesi için çalışmalarına devam etmektedir.

Pizza House Franchising hizmetinde verilen destekler şunlardır;

Yatırımcının belirttiği lokasyonlarda karlılık fizibilitesinin yapılması veya yatırımcının talepleri doğrultusunda uygun lokasyon tespitinin yapılarak aday yerlerin belirlenmesi;
a. Lokasyon Tespiti, belirlenen lokasyonda, yatırımcıyla beraber uygun mağazanın bulunması,
c. Aday mağazaların karlılık fizibilitelerinin yapılması,
d. AlışVeriş Merkezlerinde başvuru-kiralama konusunda danışmanlık yapılması,
e. Kira kontratlarının yapılmasında hukuki danışmanlık verilmesi,

Carvel Kids

Mimari Projelendirme;
a. Belirlenen yere uygun 3 boyutlu mimari tasarım ve uygulama projesinin hazırlanması,
b. Projeye uygun iş akışlarının belirlenmesi,
c. Pizza fırını ve Pizza House Restaurantı için, yerel otoritelerden gerekli izinlerin alınması konusunda gerekli yönlendirilmelrinin yapılması,
d. Hazırlanan Mimari Projenin uygulaması esnasında denetiminin yapılması,
e. Dekorasyon malzemelerinin temininde danışmanlık hizmetlerinin verilmesi,
f. Mutfak ve Servis ekipmanlarının Pizza House standartlarında, temini ve satın alınmasında danışmanlık hizmetinin verilmesi,

Anahtar teslim veya projeyi takip şeklinde teklif verilmesi.

Personel alımı ve eğitimi;
a. Personel alımıda aday ilanlarının hazırlanması ve ilanları verilmesi veya bölgeye göre verdirilmesi,
b. Başvuralardan Aday havuzunun incelenmesi ve kısa liste oluşturulması
c. Adaylarla görüşmelerin yapılması,
d. Yatırımcıya ve Mağaza Müdürüne, restoran işletmeciliği hakkında eğitim verilmesi;
1. Muhasebe,
2. Satın Alma,
3. Mal Tedariki,
4. Personel Yönetimi,
5. Paket Servisi,
6. Müsteri ilişkileri Yönetimi, vb. konularında özel eğitim verilmesi,

c. Yatırımcıya, ‘ Pizza Evi Çalışma Esasları Kılavuzu’, ‘ Pizza Evi Disiplin Yönetmeliği Kitacığı’ve ‘ Pizza Evi Kıyafet Yönetmeliği, Ürün Kitabı, Yönetici Eğitimi kitabı gibi yaklaşık 500 sayfalık eğitim dokümanlarının verilmesi,
d. Mağazanın idari kadrosuna, Pizza House tarafından temin edilecek olan ResCom bilgisayar yazılımı hakkında detaylı kullanıcı eğitimlerinin verilmesi,
e. Seçilen personel için eğitim planının yapılması ve gerekli eğitimlerin 15 gün kadar mevcut mağazalarda uygulamalı olarak verilmesi,
f. Eğitim sonunda personelin yeterlilik sınavına tabi tutulması,
g. Pizza Ürünlerinin reçetelerinin ve yapılış şekillerinin temini,

Mağaza Açılışı;
a. Yatırımcı ile birlikte açılış organizaysonun ve tanıtıcı faaliyetlerin planlanması,
b. El ilanı, Masa mönüsü, Radyo reklamı ve Bilbord gibi tanıtıcı reklam tasarımlarının hazırlanması,
c. Açılış döneminde, diğer mağazalardaki tecrübeli personelin ve Pizza House’un kadrolu personelinin desteğinin sağlanması,

Mağaza Denetimleri;
a. Pizza House yetkilileri tarafından belli periyodlarda haberli veya habersiz olarak mağazanın işleyişinin ve ürünlerin denetlenmesi,
b. Gizli müşteri uygulaması ile hizmet ve ürün standartının ölçümlenmesi ve raporlanması,
c. Denetimler neticesinde tespit edilen eksiklikleri gidermek amacıyla eğitimlerin yapılması,
d. Yeni ürün ve sektör bilgilerinin verilmesi
e. Mağazaya özel satış stratejilerinin belirlenmesi ve uygun pazarlama desteğinin verilmesi,
f. Pesonel istihdamında doğabilecek sıkıntılarda, Pizza House’un kadrolu personeli ile mağazanın kesintisiz hizmet verebilecek şekilde desteklenmesi,

ResCom Uygulamaları;
ResCom bilgisayar programı; Bir pizza restaurantında gerekli olan;

Ürün maliyetleri, günlük harcamalar, malzeme adetleri, tanımlanan malzemelerin detaylı bir şekilde stok girişinin yapılması ve buna bağlı her türlü raporlamalar, ödemeler ve borc takibi, ürün recetelerinin tanımlanması maliyetlerinin hesaplanması, Günlük / Aylık detaylı ciro ve kasa takibi, ay sonu Satış / Masraf / Ödeme raporlarının alınması, recetelere göre satılan ürün içeriklerinin stoklardan otamatik olarak düşülmesi, Müşteri bazında şikayet, promasyon, ürün, sipariş, indirim, adres bazında detaylı giriş yapılabilmesi, gecmişe dönük bu çalışmaları ve raporlarını içeren CRM uygulamaları, Siparişin alınmasından teslimine kadar gecen süredeki her aşamanın takibi ve raporlanması, Personel bazında veya ödeme şekli bazında siparişlerin takibi, Personel giriş cıkış takibi, İki tarih arası, istenirse belli saat aralıklarına göre Ürün / Boyut / Ödeme Şekli / Stok / Maliyet vb. detaylarda her türlü raporların,

Raporların alınabilmesini sağlayan Pizza House tarafından yazılmış özel bir programdır.
Minimum Nakit İhtiyacı 50.000-100.000 $
Minimum Şube Açılış Maliyeti 140.000- 200.000 $
Başlangıç Bedeli 29.500 USD+ KDV
Kârdan Alınan Pay CİRODAN, % 4 +KDV İSİM HAKKI VE % 1 + KDV REKLAM BEDELİ
Ortalama Kar Marjı % 20-25

Franchise Başvuru Formu

 [contact-form-7 id=”2013″ title=”Firma Franchise Başvuru Formu”]

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.