Mutfak Gıda Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi ” Pideci ” markası ile ilk şubesinin açıldığı 1998 yılından bu yana yurt içi ve dışında ün salmış pideci çeşitlerini geleneksel ve çeşitlendirilmiş şekilde her damak tadına uygun kendine has reçete ve konseptleri ile üst vasıflı zincir işletmesi olarak hizmet vermektedir .Kurumsal yapısı ,deneyimli yönetimi , tecrübeli ustaları , standartları belirlenmiş servis kalitesi ile uzun yıllardır zincir pide markası olarak hizmet vermektedir .

Önümüzdeki yıllarda franchise sistemi ile büyümeyi hedefleyen pideci ,sektöründe başarılı işletmeleri vazgeçilmez hijyen ve kalite anlayışı ile büyümeye devam etmektedir .

1998 yılından beri orijinaline sadık kalınarak hazırlanan pide çeşitlerininyanı sıra farklı damak zevki ve alışkanlıklar da göz önüne alınarak markaya özgün ve sektöründe ilk olarak yaratılan diet ve vejetaryen pide çeşitleri ile her kesimden müşterinin beğenisini kazanmaktadır .

Tamamen doğal malzemeler kullanılarak deneyimli ustalar tarafından özenle hazırlanan pidelerde gerek kullanılan malzeme gerekse hazırlanış koşullarında hijyen olgusuna , malzeme tedarikinde soğuk zincirin kırılmaması kurallarına azami dikkat edilmekte ve sadece ülke bazında yaygın ve sertifikalı ürünler kullanılmaktadır .

Özellikle et ve et mamullerinde belirlediğimiz standartlara uygun özel üretim yapılmaktadır .

Restoranlarımız düzenli olarak uluslararası SGS firması tarafından denetlenmektedirAltı şubeyle faaliyet gösteren Pideci, yeni yatırımcılar arıyor. Cadde restoranlarının aylık cirosu 40 bin ile 50 bin TL arasında değişirken, AVM restoranlarının ise 50 bin TL’den başlıyor.

Son yılların en popüler işletmeleri arasında yer alan pideciler, hızla zincirleşerek, marka haline dönüşüyorlar. Bu markalardan birisi ise bir kadın girişimci tarafından kurulan Pideci…

1998 yılında Zekeriyaköy’de Gülben Şınık tarafından kurulan Pideci, bir aile şirketi olarak açılır. Otelcilik sektöründen gelen Şınık, sunulacak pidelerin reçetelerini hazırlayarak bunları hedef kitlenin beğenisine sunar. 1998’de Zekeriyaköy ve Gayrettepe’de iki dükkanla faaliyet gösteren işletme, franchising vermeye başladıktan sonra bugün altı şubeye ulaştı.

Carvel Kids

CADDE VE AVM KONSEPTİ
Pideci, franchising vermeye devam ediyor. Pideci için dışarıya servis ağırlıklı ünitede 60-70 m2, restoran ve AVM’lerde ise 40-70 m2 ile 70-80 m2 arasında olan işletmeler yeterli. Restoranların yatırım bedeli m2 başına bin ile bin 100 dolar arasında değişiyor. Franchise giriş bedeli ise 15 bin dolar olarak ifade ediliyor.

Vergi öncesi kar marjı yüzde 25 ile 30 arasında değişiyor. Cadde restoranlarının aylık cirosu 40 bin ile 50 bin TL arasında değişirken, AVM restoranlarının ise 50 bin TL ve yukarısı olduğu ifade ediliyor.

YATIRIMCI PROFİLİ GENİŞ
Şinik, Pideci şubesi işletebilmek için yatırımcılarda bazı özellikler aradıklarını söyleyerek, şöyle devam ediyor: “Franchise verirken kişinin ürüne bakış açısı, sosyal ve kültürel statüleri, mesleki geçmişleri, hijyen ve müşteri memnuniyetine bakış açıları, işin başında durup duramayacakları, şube açmayı düşündükleri yerin bizim genel hedef kitlemize uygun olup olmadığı gibi kıstasları irdeliyoruz. Franchise talep eden kişilerin sistemimizin tüm kurallarına uymasını talep ediyoruz.”

Yatırımcıların profilinin genelde kendi işini kurmak isteyen yöneticilerden oluştuğunu söyleyen Şinik, “Genç emekliler, kendi işinin sahibi olmak isteyen genç evli çiftler ve ek gelir sağlamayı amaçlayan yanına bir ortak alarak ilave kazanç sağlamayı hedefleyen iş adamlarından oluşuyor” diyor

 

PİDECİ BAYİLİK,PİDECİ FRANCHİSE,PİDECİ FRANCHİSE ŞARTLARİ

 

 

Firma Bilgileri Detaylar
Kuruluş Yılı 1998
Çalışan Sayısı 50
Mağaza Sayısı 06
Franchise İsim Hakkı Bedeli 15.000,00 USD
Dekorasyon Maliyeti 50.000,00 USD
Yatırım Maliyeti 75.000,00 USD

Franchise Başvuru Formu

 [contact-form-7 id=”2013″ title=”Firma Franchise Başvuru Formu”]

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.