pasaport pizza

Hakkımızda

Pasaport Pizza, seçkin bir hizmet anlayışıyla lezzet geleneğini 1998 yılında İzmir’in Kordon semtinde ilk restoranı ile yaşatmaya başlamıştır.

Özel teknikle üretilen pizzaları ve zengin menüleriyle kısa zamanda İzmirliler tarafından benimsenmiştir. Ege Bölgesi başta olmak üzere Akdeniz, Marmara, İç Anadolu, Karadeniz ve Doğu Anadolu bölgesinde hizmet vermeye devam eden Pasaport Pizza, hızla Türkiye genelinde yayılmaya devam etmektedir.

15 yılı aşkın bir süreden beri kaliteyle özdeşleşmiş markası, modern işletme sistemleri, müşteriye hizmet anlayışı ve kurumsal yapısı ile Pasaport Pizza, Türkiye genelinde 100 şubesi ile pizza restoran sektörüne farklı bir boyut getirmiştir.

PASAPORT PİZZA, kendi işletme sistemini başarıyla uygulayacak girişimciler ile arasındaki ilişkinin nasıl olacağını sözleşme ile belirler.

Franchise sisteminde karşılıklı hak ve yükümlülükleri, franchise alanın sahip olması gerekli nitelikleri, franchise satış birimlerinin fizibilite açısından uygun olması gerekli özellikleri, bölgesel haklar, franchise verenin franchise alanı denetim derecesi, franchise alanlardan ücretin nasıl ve ne kadar alacağını, franchise verenin sağlayacağı eğitim ve danışmanlık kapsamının ne olacağı, taraflar arasında koordinasyonun nasıl sağlanacağı, taraflar arasındaki anlaşma ile belirlenir.

Standardizasyon bütün franchise fikrinin merkezidir. Her franchise biriminin faaliyetleri üç alanda tutarlılık göstermelidir.
› Ürün ve hizmetler
› Ürün ve hizmetlerin sunuş şekli
› Her birimin tüketicinin gözünde yarattığı imaj

Franchise edilebilen işin özelliği her yerde kolaylıkla uygulanabilecek, aynı şekilde tekrarlanabilecek bir iş olmasıdır.

Standardizasyon franchise zinciriyle oluşturulan itibarın sürdürülmesinde önemlidir. Bu nedenle ana firma bütün birimlerde standardizasyonun sağlanması için sıkı bir şekilde kalite kontrolünü sürdürür.

İş için gerekli teçhizat ve ekipman aynı fiyatla temin edilebilmeli franchise alanın yerleşme düzeni, iç dekorasyonun dizaynı, renk düzeninin seçimi farklı yerlerde de aynı şekilde uygulanabilmelidir. İş, rakiplerinden ayırt edilebilecek ama kolaylıkla taklit edilemeyecek özellikte olmalıdır.

Franchisingin amacı; karşılıklı güven ve sürekli bir iş ilişkisi içinde her iki tarafın bir birinden yararlanmasını sağlamaktır.

Franchisingle her satış biriminde aynı standartta ürün ve hizmetin sunulması ve standart görünümün sağlanması önemli olduğundan, firmalar bir pazarlama ve dağıtım yöntemi olarak franchising sistemini benimserler.

Sisteme girebilmek ve marka adını kullanabilmek için ödenen başlangıç ücreti ile ana firmanın franchise alana verdiği eğitim ve sürekli yardımlar için ödenen royalty, reklam ve ana firmadan alınan hammadde ile malzeme ücretleri, toplam olarak bir defa yada ana firmanın isteğine bağlı olarak franchise alanın işletmesi faaliyete geçtikten sonra aylık/yıllık satışların belli bir oranı olarak taksitler halinde ödenir.

Franchise alan yatırımcı,
› Ana firmanın desteğiyle tanınmış ve başarılı olmuş bir marka ile işe başlar
› Hazır müşteri kitlesi edinir
› Girişimcinin riski minimize edilir
› Yatırım ve işletme danışmanlığı sağlanır
› Hukuki danışmanlık sağlanır
› Daha fazla reklam ve promosyon imkanı elde eder
› Daha yüksek kalite koşullarına sahip olur
› Bölgesel haklar nedeniyle rekabete karşı korunur
› Kendi işini kurmuş olur ve sahiplenir
Bayi olmak için PASAPORT PİZZA franchising sistemine başvuru prosedürleri aşağıdaki gibidir:
› Başvuru formu doldurularak tarafımıza ulaştırılması
› Kişisel finansman bilgileriniz ve açmak istediğiniz şube yeri hakkındaki bilgilerle ilgili yüz yüze görüşmenin yapılması
› Tarafımızdan hazırlanacak raporun ön değerlendirmesi, değerlendirme olumlu bulunur ise tarafınızdan aday şube alanı seçenekleri bulmanız talep edilir
› Aday mekan yada mekanların alternatifleri bulunduktan sonra inceleme ve fizibilite çalışmaları için aday bölgeye ziyaret
› Fizibilite 3 İş + 1 Hafta tatili gününü olmak üzere 4 gün olarak planlanmıştır
› Sözleşme şartları kesinleştirilir ve sözleşme imzalanır
› Mimari proje firmamız denetiminde yapılır ve hayata geçirilir
› Personel ve yönetici adayları eğitilir
› Ana ürün ve yardımcı malzemelerin sevkiyatları yapılır
› Şube açılış yapılır

Franchise Başvuru Formu
[contact-form-7 id=”2013″ title=”Firma Franchise Başvuru Formu”]

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.