Mr Kebab

Günümüzün telaşeli dünyasında; acıktığımızda her seferinde nasıl, nerede ve herşeyden önce ne ile açlığımızı gidereceğimizi, düşünmek zorunda kalıyoruz. Değişik mutfakların çok cazibeli fakat hazırlanması uzun süren spesiyaliteleri çekici gelebilir, ancak vaktimiz ve bazen de kesemizin buna uygun olması şartıyla. Bu durumda tek alternativ olarak fast food kalıyor. Ve fast food – tabii ki bazı kriterlere ve kurallara uyulduğu takdirde – seçenekleri ve sunduğu çeşitlerle her türlü iştahı ve isteği tatmin edebilir.

İşte tam bu gibi durumlar için – Hamburger ve köftelerle dolmuş taşmış fast food piyasası için – Mr. Kebab’ın kalitesi ve ürünleri tasarlanmıştır ve kaliteye yeni bir tanım getirmiştir. (Döner-)Kebab’ı mutlaka yemişsinizdir ama Mr. Kebab’ın eşsiz lezzetini tadınca eminiz ki çok değişik bir hitab ile damağınıza hitab ettiğini fark edeceksiniz.

İçindekiler

Franchise

Döner, kar marjı oldukça yüksek bir tüketim maddesidir. Tüm veri ve araştırmalara göre dünyanın en çok tüketilen fast food ürünleri arasında, döner, patates kızartma çeşitleri ve meşrubat türü içeceklerdir.

Döner eti her yerde satılır, her yerde yenebilir, ancak Mr.Kebab’ta bu yemek tecrübesi özeldir, samimidir, tekrarını dört gözle bekletecek derecede de güzeldir. İşte bu özellikler iyi bir yönetim tarzı ile birleştiğinde, her şey yatırımcısı için yolunda olacak demektir.
Bu konudaki markalaşma hareketleri son yıllarda pek tabii ki Türkiye’de de başlamıştır. Bu hareketin öncülerinden olmayı hedeflemiş olan Mr. Kebab kendine özgü menüsü ve tatları, görsel bir ziyafet niteliğindeki atmosferi ve Türkiye’de bir ilk olan “gerçek lezzetin adı” teması ile müşterilerinin hem gözüne, hem damağına hitap etmekle kalmamakta, dahası ekonomik oluşuyla her kesimden tüketicinin kesesine uygun bir alışveriş ve yemek tecrübesi olarak farkını ortaya koymaktadır.

Mr.Kebab ürünlerini piyasada tüketiciyle buluşturmak isteyen girişimcileri öncelikle döner dünyasının derinliklerini keşfetmeye davet ediyor. Girişimciler, dönerin “sadece döner” olmadığına ikna edilir. İşin 5N 1K’sı birlikte incelenir, içerdiği zengin besin değerlerinden tutun da, ticari bir ürün olarak dünyada nerede olduğuna kadar bir çok detay yine birlikte değerlendirilir.
Her şey aslında herkesin mutlu olduğu bir oyun formülü üzerine kuruludur. Müşteri, Personel, Tedarikçi ve tabii ki Yatırımcı… Bu döngünün % 100 başarı ile gerçekleşmesi adına gereken profesyonel bilgi, birikim, yönlendirme ve denetlemeler gerek kuruluş, gerekse işletme aşamalarında girişimcilere en üst düzey titizlikle verilmektedir.

Mr.Kebab kurulduğu günden bugüne çalışmalarını hızla sürdürmekte olup,her geçen gün çevresine daha fazla bir ışık vererek emin adımlarla büyümeye devam etmektedir…

Tüm girişimci dostları toprağı birlikte “ekmeye” davet ediyoruz.

Firma Bilgileri Detaylar
Kuruluş Yılı 2005
Çalışan Sayısı 50
Mağaza Sayısı 07
Franchise İsim Hakkı Bedeli 0,00 USD
Dekorasyon Maliyeti 50.000,00 USD
Yatırım Maliyeti 75.000,00 USD

Franchise Başvuru Formu

 [contact-form-7 id=”2013″ title=”Firma Franchise Başvuru Formu”]

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.