Mobilya markaları

Ülkemizde hızlı büyüme gösteren şirketler arasında mobilyacılar öne çıkmaya başladı. 2019 Franchise hedeflerini belirleyen markalar bu doğrultuda girişimci aramaya başladı. Franchise bedeli talep etmeyen markaların bayilik yatırım miktarları kurulacak olan mağazaların büyüklüğüne göre değişiyor.

Çilek mobilya 2019 Franchise hedefi 40 Yeni mağaza
Weltew Home 2019 Franchise hedefi 50 Yeni mağaza
İpek mobilya 2019 Franchise hedefi 50 Yeni mağaza
Kilim mobilya 2019 Franchise hedefi 25 Yeni mağaza
Konfor mobilya 2019 Franchise hedefi 105 Yeni mağaza
Enza Home 2019 Franchise hedefi 47 Yeni mağaza
Yataş Bedding 2019 Franchise hedefi 57 Yeni mağaza
Yatsan 2019 Franchise hedefi 15 Yeni mağaza

2019 yılını büyüme yılı ilan eden mobilya sektörünün yatırım tutarları en az 20 bin liradan başlıyor ve 1 milyona kadar gidiyor. İyi lokasyonda olan girişimciler yatırımını 2-3 yıl gibi kısa sürede geri kazanabiliyor.

Mobilya sektörüiçin konuşan Mosder Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Öztaşkın, “Yıllardır cari açık vermeyen mobilya sektörünün ihracat rakamları tekrar yukarı taşımayı amaçlıyoruz. 2019 yılını 3 milyar dolarlık ihracat rakamına ulaşarak kapatacağımızı tahmin ediyoruz. Dünya trendlerine uygun, genç, dinamik, kalite ve tasarımıyla ön plana çıkan bir “Türk Mobilyası” vizyonu oluşturmak MOSDER’in en temel hedefi oldu. Yurt içindeki mobilya taleplerini markalı mobilyalara yönlendirmek amacıyla hareket ediyor ve bu anlamda 15 yıldır sektörümüzün sesi olmaya devam ediyoruz. Markalaşmanın sağlanması ve markalı mobilya firmalarının pazar payının arttırılması gerekiyor. Turquality desteğini bu anlamda çok önemsiyoruz” dedi.

Paylaş
Franchise Borsası - Franchise Danışmanlığı Franchise veren firmaların tanıtımları, franchise alacak olan girişimcilere yardımcı veriler ve danışmanlık hizmetleri sağlıyoruz

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.