L’ACTONE Franchise sistemiyle büyüyor 9
lactone

L’ACTONE’DE FLORIDA ÇIKARMASI

Ünlü kozmetik ve parfüm markası L’ACTONE, ABD’nin Florida eyaletindeki ilk mağazası için çalışmalara başladı. Franchise sistemiyle büyüyen L’ACTONE’nin en büyük hedefi ise Türkiye…

Konsepti ABD’de oluşturulan, ürünlerini ise bünyesindeki Fransız uzmanlarla geliştiren ünlü kozmetik ve parfüm markası L’ACTONE Perfume & Beauty Care, ABD’nin Florida eyaletindeki ilk mağazasının açılışı için harekete geçti.

HEDEF 2023’TE EN AZ 200 ŞUBE
Konuyla ilgili bir açıklama yaparak markalarının beklediklerinden çok daha büyük bir ilgi gördüğünü, ABD’deki birçok eyalette mağaza açılışları için görüşmelerinin sürdüğünü ifade eden L’ACTONE Perfume & Beauty Care Yönetim Kurulu Başkanı Ali Osman AKAT, “L’ACTONE, A kalite ürünler üreterek müşterinin sadakatini ve beğenisini kazanmış ithal parfüm markası. Markanın temellerini ABD’de Fransız kozmetik ve parfüm uzmanlarıyla birlikte attık. Şimdi de franchise sistemiyle büyümeyi planlıyoruz. Hedefimiz, L’ACTONE Perfume & Beauty Care markasını, mağaza konsepti dışında kiosk konseptimiz ve ürünlerimizi ABD, Avrupa ve Ortadoğu baş­ta olmak üzere tüm dünyada ve Türkiye’de hak ettiği noktaya getirmek ve bilinen en bü­yük parfüm ve kozmetik ürünlerini yapmak. Dünyanın her köşesinden franchise talepleri alan bir marka olarak 2023 yılında yurt içi ve yurt dışında en az 200 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

KOKU TESTİ İLE GERÇEK KOKUNUZU BULUN!
Kısa bir süre önce Bursa ve Isparta’da yeni şubeler açtıklarını hatırlatan Ali Osman AKAT, “L’ACTONE Perfume &Beauty Care olarak parfüm sektörünü yepyeni bir parfüm markası ve benzersiz bir mağazacılık konseptiyle tanıştırdık. Dünya’da ve Türkiye’de bir ilk olan koku arındırma kabini ve kişisel koku analizi testi uygulamalarıyla müşterilerimize farklı ve akıllı bir kozmetik alışverişi deneyimi sunuyoruz. Hedefimiz Türkiye’de 81 ilde yer almak ve her ilde mağaza ve AVM’lerde kiosk’lar oluşturmak. İstanbul’daki mağaza sayılarımızı arttırmayı, en prestijli caddelerde en iyi şekilde yatırımlar yapmayı hedefliyoruz. Özellikle yurt dışı projelerine daha fazla ağırlık vererek satış hedeflerimizi artırmayı, yeni bağlantılar ile henüz yatırım yapmadığımız birçok ülkede mağazalarımızı açmayı planlıyoruz” dedi.

“MAĞAZALARIMIZ HAFTALIK VE AYLIK PERİYOTLARDA DENETLENİYOR”
“Bir iş, doğru girişimciyle, doğru yerde ve doğru marka ile yapılırsa başarı kaçınılmaz olur” diyen Ali Osman AKAT, şöyle devam etti: “Bu nedenle girişimcilerin başarılı olması için, yapılacak iş ile seçilen lokasyonun birbirine uyumlu olması gerekiyor. Her yeni açılan işletmede tanıtım ve tanışma dönemi vardır. Bu dönemde, markayı en iyi şekilde temsil edebilmek ve satışa sunulan ürünlerin en iyi şekilde ifade edilmesi gerekir. Franchise görüşmelerinde, markayı doğru bir iletişimle ve özveri ile temsil edecek, marka imajını doğru bir şekilde yürütebilecek ve iş akdine bağlı kalabilecek yatırımcılar olmasına dikkat ediyoruz. Mağazalarımız haftalık ve aylık periyotlarda uzman ekibimiz tarafından denetleniyor. Bunun yanı sıra firmamızın mağaza ve satış standartlarını gizli müşterilerimiz vasıtasıyla denetlemekteyiz” ifadelerini kullandı. L’ACTONE Perfume & Beauty Care Franchise sisteminde franchise projesinin kiosk, mağaza ve cadde mağazası olarak 3 farklı konseptte gerçekleştirilebildiğini belirten Ali Osman AKAT, “Tadilat aşaması, mobilya ve dekor aşaması, kurulum ve ürün yerleştirmesi evrelerini tamamladıktan sonra proje tamamlanıyor. dedi.

L’ACTONE Hakkında
L’ACTONE, mağazacılık konsepti Amerika’da oluşturulup, koku esansları kendi bünyesindeki Fransız uzmanlar tarafından geliştirilerek üretilen uluslararası bir parfüm markasıdır. 3.000 metrekare kapalı alana sahip L’ACTONE üretim tesislerinde, faaliyet gösterilen tüm ülkeler için gerekli sertifikalar ve kalite belgelerine sahip L’ACTONE, güçlü Ar-Ge ekibi ve en son teknolojilerle donatılmış modern fabrikasında uzman yöneticilerin sıkı kalite kontrolleriyle üretim yapmaktadır.

L’ACTONE Perfume & Beauty Care Franchise A kalite ürünler üreterek müşterinin sadakatini ve beğenisini kazanmış ithal parfüm markasıdır. Ürün kalitesi, ambalaj ve görsel olarak kendine ait bir çizgimizin olması, müşteri memnuniyetine önem veren bir marka olmamız, konsept ve dizaynımızın butik ve farklı olması, yatırımcılarımızın bizi tercih etmelerindeki başlıca etkenlerdir.
1999 yılında parfüm sektörüne giren grup, 2015 yılından bu yana da “L’ACTONE Beauty Care” markasıyla sürekli kendisini geliştirmiş ve kısa sürede sektörde en ön sıralarda yerini almıştır. Akılcı, kurgulanmış ve sade işleyişi ile riskleri ilk başta yok ederek ilerlediği için, L’ACTONE Beauty Care kendisini sürekli bu sektörde geliştirmekte ve farklılaştırmaktadır. Firmamız her geçen gün kurumsal kimliğini geliştirmekte ve genişletmektedir. Türkiye’nin tek parfüm ve kozmetik olan L’actone Perfume & Beauty Care, Dünya’da ve Türkiye’de en başarılı, en kaliteli parfüm ve kozmetik mağazalar zincirini oluşturmak hedefine istikrarlı adımlar ile ilerlemekte ve iddialı büyüme stratejisi doğrultusunda konsept satış mağazalarını oluşturmaya devam etmektedir.

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.