kahta çiğköfte
kahta çiğköfte

kahta çiğköfte ,Çiğ köftede franchise fırsatı
25 ilde 300 şubeye ulaşan ‘ kahta çiğköfte – Bilal Usta’, 2017’de 50 franchise şube daha açmayı planlıyor. Şubeler için 15 bin TL, stant konsepti için 20 bin TL yatırım gerekiyor. Bir dükkanın aylık ciro hedefi ise 20 bin TL olarak belirlenmiş durumda.

1987 yılında Adıyaman’dan yola çıkan Bilal Güzelaydın aynı yıl İstanbul’a yerleşir. Üç yıl boyunca İstanbul’un çeşitli yerlerinde seyyar olarak çiğ köfte satan Güzelaydın, zamanla satış yaptığı bölgelerde ‘Bilal Usta’ adıyla anılmaya başlar. 1990 yılında bu defa üç ayaklı seyyar bir araba ile Levent Gültepe’de çiğ köfte satışına başlar. Ustanın müşterileri artar ve artık seyyar arabada sattığı çiğ köfte gelen talebi karşılayamaz. Bunun üzerine 2000 yılında yine aynı bölgede ilk şubesini açar.

kahta çiğköfte

O yıllarda çiğ köftenin bir dükkânın içinde satılması ilk başta biraz garipsenir ancak kısa sürede işler artar ve ‘Kahta Çiğ Köfte – Bilal Usta’ artık aranan bir lezzet olur. Bu başarıya Bilal Güzelaydın’ın vizyoner kişiliği de eklenince marka İstanbul’un çeşitli semtlerinde şubeler açmaya başlar.

DÖNÜŞ YILI: 2006
Bilal Usta’nın kardeşi Orhan Güzelaydm’ın markanın kurumsal çalışmalarını tamamlamasıyla ‘ kahta çiğköfte – Bilal Usta’ artık çiğköfte sektöründeki markalar arasında yerini almıştır. 2006 yılında franchise vermeye başlayan firma, 2008 yılının sonuna kadar 50 şubeye ulaşmayı başarır.

Bugün 25 ilde 300 şubeye ulaştıklarını belirten Orhan Güzelaydın, franchise vermeye devam ettiklerini söylüyor. Bir kahta çiğköfte – Bilal Usta şubesi 15 bin TL yatırım bedeliyle kurulabiliyor. Minimum 5 metrekareden başlayan küçük bir dükkan, bu iş modeli için uygun .. İsim hakkı bedeli alınmıyor.

ÜCRETSİZ ÜRÜN
2017 yılında 10 şubenin kendileri tarafından açılacağını ifade eden Orhan Güzelaydın, bunun dışında 50 adet franchise vermeyi planladıklarını sözlerine ekliyor. Konya, Ankara, İzmir, İstanbul’un Anadolu Yakası, Trabzon ve Bartın hedef bölgeler arasında yer alıyor.

Bir dükkanın aylık ciro hedefi ise 20 bin TL olarak belirlenmiş durumda. Ancak bu noktada lokas-yonun önemine vurgu yapan Orhan Güzelaydın, günde 3 bin TL ciro yapan şubelerin de olduğuna dikkat çekiyor. Bunun yanı sıra AVM’ler için stant konsepti de geliştirdiklerini belirten Güzelaydın, “İlk standımızı Marmara Park’ta açıyoruz. Stant konseptinin yatırım maliyeti 20 bin TL. İlk açılışta 150 kilogram ücretsiz çiğ köfte tedariği sağlıyoruz. Bünyemizde yer alan eğitmenlerimiz işletme personeli için gerekli eğitimleri sağlıyor. Reklam ve merkezi promosyonlarda herhangi bir katılım payı veya bedel talep etmiyoruz”

Franchise Başvuru Formu

 [contact-form-7 id=”2013″ title=”Firma Franchise Başvuru Formu”]

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.