IXORA PARFÜM 2

IXORA PARFÜM

IXORA PARFUM Kozmetik sektöründe nitelikli ürün kalitesini üstün hizmet anlayışı ile sunmak üzere 2000 yılında kurulan Espaş Kozmetik, ixora markasını tüketicinin beğenisine sundu. Espaş Kozmetik Türkiye ve Dünyada yaygın bayi ağı ve mağaza zincirleri ile sektörde adından sıkça söz edilen ve tüketicinin tercih ettiği önemli bir marka konumundadır. “Kaliteli ürün kaliteli hammaddeden üretilir” prensibini hedef edinen Espaş Kozmetik hammadde alımında dünyanın en büyük IFRA üyesi tedarikçileri ile çalışmaktadır. Espaş Kozmetik ürünleri Avrupa Birliği standartlarına uygunluğu kanıtlanmış, Avrupa Birliği yerleşik laboratuvarları tarafından incelenmiş ve onay almıştır. Geleceğin trendlerini bugünden takip eden ve ürün gamından müşteri sunumuna kadar her aşamayı modern bir vizyon ile organize eden Espaş Kozmetik, özellikle ürün çeşitliliği konusunda bir çok yeniliğe imza atmıştır. Espaş Kozmetik üretim parkurunu yeni yatırımlarla her geçen gün güçlendirmekte, üretimini tam otomatik makinelerde el değmeden gerçekleştirmektedir. Kozmetik üreticilerinin uymak zorunda olduğu GMP (İyi Üretim Uygulamaları) şartlarına uygun üretim yapan Espaş Kozmetik’te, hammaddenin fabrikaya girişinden, ürünün tüketiciye sunulmasına kadar geçen süreç adım adım kontrol edilmekte, böylece yüksek kalitede ürün ve hizmet sağlanmaktadır. 2008 yılı itibari ile satışlarını internet ortamına da taşımıştır. Amacımız değerli müşterilerimizin istekleri ile yakından ilgilenmek, en hızlı ve en güvenli şekilde siparişlerini onlara ulaştırmaktır. Bu amaçla www.bulsakalsak.com sitesini kurduk. Her geçen gün ixora mağaza sayısını artırrmaktadır. Yurtdışında Almanya, Hollanda, Fransa, Belçika, İngiltere, Rusya, Kazakistan, Arabistan, Ukrayna, Azerbaycan, Gürcistan, Irak, Nijerya ve Çad ‘a ihracat yapmaktayız. Dünya genelinde 108 adet consept ixora mağazası ve 400’ün üzerinde satış noktasıyla sektöründe hızla yükselen Espaş Kozmetik, ürün kalitesi, çeşitliliği ve hizmet anlayışı ile dünya markaları arasında rekabetini sürdürmektedir.

VİZYONUMUZ
Genç ve dinamik kadromuzla şimdiye kadar gösterdiğimiz hızlı gelişimin bundan sonra da devam ettirilmesi, Ürettiğimiz ve üreteceğimiz ürünlerle tüm tüketicilerimize en kaliteli ürün ve en iyi hizmeti sunmak, Mağazalarımıza ve müşterilerimize sunduğumuz hizmetle güven, saygı ve ilgiye dayalı bir iletişim kurmayı amaç edindik.

MİSYONUMUZ
Güvenilirliği, geniş ürün yelpazesi, hizmet kalitesi ve rekabetçi konumu ile tercih edilen, Türkiye’nin ve Dünya’nın önde gelen ve küresel ölçekte faal bir parfüm markası olmak.

TEMEL DEĞERLERİMİZ
– Kaliteli ve memnuniyet garantili hizmet vermek,
– Her türlü istek ve şikayetleri anında çözümlemek,
– Espaş Kozmetik olarak ana markamız olan ixora ile “Güven, saygı, inanç, azim ve dürüstlük içerisinde ilerlemek,
– Müşterilerimize uygun sağlık koşullarında hazırlanmış hijyenik ürünler sunmak.

Kozmetik sektöründe nitelikli ürün kalitesini üstün hizmet anlayışı ile sunmak üzere 2000 yılında kurulan Espaş Kozmetik, ixora markasını tüketicinin beğenisine sundu.

Espaş Kozmetik Türkiye ve Dünyada yaygın bayi ağı ve mağaza zincirleri ile sektörde adından sıkça söz edilen ve tüketicinin tercih ettiği önemli bir marka konumundadır.

“Kaliteli ürün kaliteli hammaddeden üretilir”
prensibini hedef edinen Espaş Kozmetik hammadde alımında dünyanın en büyük parfüm üreticileri ve tedarikçileri ile çalışmaktadır. Firmamız, GMP (Good Manufacturing Practices
– İyi Üretim Uygulamaları) Sertifikasına sahiptir.

Espaş Kozmetik ürünleri Avrupa Birliği standartlarına uygunluğu kanıtlanmış, Avrupa Birliği yerleşik laboratuarları tarafından incelenmiş ve onay almıştır.

KRİTERLERİMİZ

20 m² ve üzeri, ana arterler, şehir merkezleri ve alışveriş merkezlerinde bulunan mağazalar ve kiosklar tercih edilmektedir.

Markamıza ait olan tasarım ve dekor kullanılmalıdır.

Bayilerimiz ixoradata® özel programını kullanarak daha pratik ve kolay siparişe ve takip imkanına sahip olmaktadır.

Ürün yelpazemizde; kreasyon parfümler, versiyon parfümler, duş jelleri, body mist, deodorant, roll-on, kremler, kil maskesi aseton, gül suyu vb. ürün bulunmaktadır.

Ödemeler peşin yapılırsa özel indirim imkanları sunulmaktadır veya Kredi kartı ve taksit imkanı sunulmaktadır.

Neden ixora?
İxora ürettiği her ürünü Ar-Ge departmanında ve laboratuarlarında test ve analizlerini gerçekleştirmektedir. Ürettiği ürünler için Kimyagerler, Eczacılar ve Dermatologlar tarafından sürekli geliştirme ve iyileştirme yapmaktadırlar. Her ixora ürünü Sağlık Bakanlığına başvurularak, sağlık bakanlığı onaylı olarak üretilmekte ve Dermatolojik, Mikrobiyolojik Stabilize, Challenger ve çeşitli diğer testlerden geçerek piyasaya sürülmektedir.

İxora, ürünleri dünyaca ünlü markaların tedarikçileri ile çalışmaktadır. IFRA üyesi tedarikçiler ile iyi hammadde iyi ürün sloganı ile ürünlerini üretmektedir.

İxora mağaza tasarımlarını müşterimizin inisiyatifine bırakarak mağaza tasarımı ve kozmetik işi dışındaki işlerde şeffaf davranarak işi olmayan işlerden kar amacı gütmemektedir.
– Zamanında üretim, zamanında teslim
– Tester Deneme ürünü ve sample desteği
– Bedelsiz Ürün
– Tanıtım ve Promosyon Ürünler (Satış Ekibi satış başarısı ödülleri /Cep Telefonu, Tablet, Bilgisayar vs.)
– Ortalama %70 ve üzeri Kar oranı
– Eğitim ve Satış Destekleri 

Kaliteli Hammadde, Kaliteli Ürün IXORA PARFUM
– İxora kaliteli hammaddelerden kaliteli parfümler üretir.
– Dünyaca ünlü, orijinal parfüm üreticilerinin tedarikçileri ile çalışmaktadır.
– Yüksek esans oranı ile uzun süre kalıcılık sağlar.

Yatırım Maliyetleri
– Düşük yatırım maliyetleri
– Yüksek Kar Marjı
– Kotasız, zorlamasız bayilik
Proaktif Sistem ve Satış ve Reklam Desteği
– Ürünlerde değişim imkanı
– Satış sonrası ve satış sırası destek
– Açılış ve özel gün desteği
– Reklam ve Tanıtım desteği*

Göz alıcı Tasarım, Karlı Satışlar nırlı kalmayan konsept
– Mağazayı göz dolduran kaliteli ve kozmetik ürünleri 
– Çeşitlilik sağlayarak albeni oluşturmak
– Yüksek kar imkanına sahip kreasyon parfümler

Parfümde “nota” ne anlama geliyor?
Notalar için kısaca “zaman içerisinde sırayla birbirinin önüne geçerek ortaya çıkan koku katmanları” diyebiliriz. Özellikle kendimize ya da bir başkasına bayan parfümü ya da erkek parfümü seçerken işimizi kolaylaştıracak en etkili yöntemlerden biri, parfüm notaları hakkında bilgi sahibi olmaktır. “Üst”, “orta” ve “alt” notaların ne anlama geldiğine göz attığınızda; bundan sonraki seçimlerinizde kendinize çok daha fazla güveneceğinize emin olabilirsiniz!

Üst notalar IXORA PARFUM
Kimi zaman “açılış notaları” olarak da isimlendirilen bu üst notalar, tüm notalar arasında en hafif olanıdır; ancak parfümü sıktığınız anda aldığınız ilk keskin kokuyu verdikleri için karar aşamasında oldukça önemlidirler. Aslında etkisi en çabuk azalan katman olmasına rağmen, parfüme dair ilk izlenimi yaratarak sizi cezbeder ve orta notalara yumuşak bir geçiş yapmanız için zemin hazırlarlar.

En çok kullanılan üst notalar ise; narenciye (limon, portakal kabuğu, bergamot), hafif meyveler (greyfurt, çilek, böğürtlen gibi yumuşak meyveler) ve bazı bitkilerden (misk adaçayı, lavanta) oluşur.

Orta Notalar IXORA PARFUM
Parfümü vücudunuza uyguladığınızda bir süre sonra üst notalar uçup gider ve sizi “parfümün kalbi” olarak da adlandırılan orta notalardaki kokularla baş başa bırakırlar! Bu nedenle orta notaların birçok yerde “kalp notalar” olarak adlandırıldığını görmeniz mümkündür. Genellikle çiçek ve meyve kokularının karışımı olup, kimi zaman tarçın veya Hindistan cevizi gibi baharat esanslarıyla güçlendirilen bu notalarda alınan koku genellikle en hoş olan ve dikkat çekmenizi sağlayandır. En fazla yarım saat ile 45 dakika arasında vücudunuzda kalan bu kokular, bir bakıma parfümünüzün “tema’sını da yansıtır. Sıkça kullanılan orta notalar, sardunya çiçeği, gül, limon otu, ylang-ylang, lavanta, kişniş, Hindistan cevizi, portakal çiçeği ve yasemin esanslarından oluşur.

Alt notalar
Orta notaların etkisi kaybolduktan sonra, sıra parfümümüzün asıl karakterini ortaya koyan alt notalara gelir. Hepimizin parfüm seçiminde oldukça önem verdiği “kalıcılık” kriterini de, alt notaların performansı belirler. Yani alt notaların asıl görevi, parfümümüzün etkisini uzun kılmaktır; ancak bu etkinin ne kadar süreceği, tamamen ürünün kalitesine ve tenimizle olan uyumuna bağlıdır. Alt notaların en popüler olanları, sedir ağacı, sandal ağacı, vanilya, amber (kehribar), paçuli (silhat), meşe yosunu ve misktir.

IXORA PARFUM

1. Analiz
2. Mağaza Kurulumu
3. Açılış ve Tanıtım
4. Destek
a. Mağaza açmak istediğiniz lokasyonun bu iş için uygunluğu
b. Cadde/sokak/avm/çarşı gibi lokasyonlardan hangisinde yer alacağı
c. Açılacak yerin yaya trafiği
d. Potansiyel müşteri istatistiği (Yaş/Cinsiyet/Meslek/Eğitim/Amaç vs.)
e. Mağaza/Dükkân maliyeti
f. Benzer mağaza/rakip analizi
a. Dekorasyon
b. Mal alımı
c. Personel
a. Mağaza açılış organizasyonu
b. Reklam ve Tanıtım
c. Personel eğitimi
d. Personel/satış promosyonları
e. Özel günler promosyonları ve destekler
a. Satış sonrası destek
b. Sürekli iyileştirme ve geliştirme
c. Müşteri memnuniyeti geliştirme

IXORA PARFUM BAYİLİK FORMU İÇİN FORMU DOLDURUNUZ

Franchise Başvuru Formu

 [contact-form-7 id=”2013″ title=”Firma Franchise Başvuru Formu”]

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.