İşletmenizi bir franchise haline getirme
franchise

Giderek artan sayıda işletme, franchising’in gelecekteki gelişimini planlarken sunduğu fırsatları ve avantajları oldukça doğru bir şekilde düşünmektedir. Nitekim, şubeler aracılığıyla faaliyet gösteren herhangi bir işletme en azından büyümek için potansiyel stratejilerden biri olarak franchising’e bakmalıdır.
Bununla birlikte, bir işletmeyi bir franchise haline getirme süreci, potansiyel franchise alanlarına ilk reklamlar yerleştirilmeden önce başlıyor. Bir Plc’nin ana yönetim kurulu direktörü veya ister tek kişilik bir grup olsun, işletmeyi yürüten insanlar önce avantajları ve dezavantajları ve varolan operasyon üzerindeki olası etkileri de dahil olmak üzere franchising konusunda tam bir anlayış kazanmalıdır.
Ancak, tüm ilgili bilgilerle tamamen donatıldığında bir işletme franchise sahibi olmaya karar verir. Bu bilgi, mali yönleri gibi zor unsurları ve benzersiz franchise / franchisee ilişkisinin daha yumuşak kişisel unsurlarını içerir.
Daha kişisel öğelere çok yakından bakmak önemlidir çünkü soğuk yasal sözleşme ve finansal projeksiyonlardan çok başarılı bir franchise oluşturmaya fazlası vardır. Düzgün nitelikli profesyonellerden gelen bu konularda tavsiyeler elbette ki esastır, ancak insan kaynakları ve kişisel gelişime ilişkin konularla bağlantılı olarak düşünülmelidir. Herhangi bir hata yapmayın, bir işletme franchise sahibi olursa, kişisel gelişim oyunun adıdır.
İster bir restorantör, yazıcı, halı temizleyicisi, araba tuneri, moda perakendecisi veya parsellerin sağlayıcı olsun, şimdi ne yaparsanız yapın, franchise sahibi olduğunuzda işiniz değişecektir. Ardından, sisteminizi kullanarak ve adınız altında bir işletme yürütmek isteyen, standartlarınızı işleten insanlar işe almak, eğitmek, denetlemek ve motive etmekle ilgili olacak.
Liderlik ve yön bekleyecekler; genişletmek istediklerinde ya da kaçınılmaz sorunları karşılarken yardım; devam eden eğitim ve pazarlama desteği; ve işlerini pazardaki ön planda tutacak ürün veya hizmet geliştirme. Ayrıca hem kendi işinizde hem de ağınız boyunca standartlar oluşturmanızı ve bunlarda standartlar oluşturmanızı beklerler.
Bir franchise sahibi olarak katılmayı düşündüklerinde onlara söz vermiş olduğunuz budur, daha iyi sunmanız gerekir. Ne olduysa, bir restoran işletmemizi, baskı yapmak, halı temizlemek, araba ayarlamak vb. Isteyebilir misiniz?
Bu temel değişikliğe hazırsanız, bir işletmenin imtiyazlı olup olmadığına nasıl karar verdiğimizi inceleyelim. Önce mekaniği ve daha sonra kültürel etkileri inceleyeceğiz.
Beş yıldızlı franchising
Şube ağı olarak faaliyet gösteren herhangi bir işletme zaten dünyadaki bir başka yerde imtiyaz hakkına sahiptir.
Örneğin ABD’de, franchise edilmiş bir doğumhanede doğabilir, ömür boyu franchise edinmiş mağazalardan ihtiyaç duyacağınız hemen hemen her ürünü ve hizmeti satın alabilir, sonra franchise alacak bir fidye tarafından görülebilir ve nihayet bir franchise mezarlığına gömebilirsiniz. Bununla birlikte, imtiyaz vermeye çalışan her işletme başarılı olmuştur ve bunun bir takım sebeplerinden ötürü vardır. Başarılı bir franchise edilmiş ağ oluşturmak için belirli anahtar unsurların bulunması gerekir.

Bunlar:
• Hem şube hem de merkez düzeyinde net bir şekilde tanımlanmış bir görüntü ve çalışma sistemine sahip bir işletme.
• Zamanın test edilmesine veya ayakta kalmasına franchising ve ürün veya hizmet sunmak için kanıtlanmış ve başarılı bir formatta olan bir işletme.
• Kolaylıkla çoğaltılan ve kolayca öğrenilen bir işletme
• Hem franchise alanını hem de franchise ağını destekleyecek yeterli kâr sağlayan bir iş.
• Karşılıklı saygı ve desteğe sahip bir kültüre sahip olan veya bunlara uyum sağlayabilen ve neyin kimden sorumlu olduğu, kaç sıklıkta olduğu ve ne kadar iyi olduğu net bir iş, yükümlülüklerini yerine getirecektir.

Görüntü ve sistem
Açıkça tanımlanan görüntü ve sistem fikri mülkiyet olarak adlandırılır. Bu, ticaret unvanını, çalışma yöntemini ve franchise formülü oluşturmak için işin çeşitli unsurlarının bir araya gelme biçimini içerir. Paketin hiçbir öğesinin tek tek gizli olması gerekmiyor. Önemli olan franchise alanının başarılı bir iş sistemi oluşturmak için onları bir araya getirme şekli.
Doğal olarak, ticari marka veya ismin franchisor’a ait olması için başkalarını lisansladığı gibi franchise sahibine ait olması gerekir, ancak adınızın henüz bilinmediğinden endişelenme. Bu franchise’lerin size katılmasını engellemeyecektir. Sonuçta, McDonald’s ve Marks & Spencer bile tek bir çıkışla başladı.
Pakete ait tasarım ve yerleşim planından, pazarlama kampanyalarından, muhasebe ve idareye kadar pakete ait tüm unsurlar franchise el kitabında ayrıntılı olarak ele alınacak ve franchise alanının faaliyete geçmeyi kabul ettiği sistem el kitabında anlatılacaktır.
Kanıtlanmış format
Pilot operasyonlar, konseptin işe yaradığını kanıtlamaktadır ve ilk franchise’lerini franchise’inizi seçmeleri gerektiğine ikna edecek başarılarının bir kanıtıdır. Şirket mülkiyetindeki şubelerinizi yıllarca işletmiş olsanız bile, franchise alırken her şeyin değişeceğini ve pilot ünitelerini kol uzunluğunda çalıştırmaya hazır olduğunuzun farkında olmalısınız.
Şimdilik franchise’lara dönüştürmeyi planladığınız şirket sahibi satış mağazalarına sahipseniz ve franchise sahibi mevcut şube müdürü olmasına rağmen bu da önemlidir. Bir franchise olduğunda farklı bir şey olacak, bu yüzden dalmaya başlamadan önce bunun ne olduğunu bulmak akıllıca olacaktır.
Pilot üniteler, elbette, önerilen franchise çıkışını, boyut, yer, toplama alanı, nüfus profili, personel seçimi ve benzeri hususlar açısından mümkün olduğunca yansıtmalıdır. Londra’nın Leicester Meydanı’ndaki bir siteden parlak bir iş çıkarma ve ardından bir franchise alanının Leicester’daki cadde üzerinde eşit derecede başarılı olmasını beklemenin faydası yok. İdeal olarak, kavramı en az bir tam ticaret döngüsü için iki veya üç yerde denemelisiniz.
Pilot operasyonlar, kağıda düşündüğünüz uygulamada çalışacağını ispatlamaya yardımcı olur. Aksi takdirde, franchise alanlara sunmadan önce adaptasyon yapma şansınız hala devam ediyor. Pilot üniteler aynı zamanda el kitabını teoriden ziyade pratik deneyimden yazmak için fırsat verir.
Kolayca çoğaltılan
Potansiyel pazarınıza düzgün hizmet vermeniz için kaç franchise sahibi olduğunuza bağlı olarak, bina bulmakta zorluk çekmeyi veya franchise üyesi olarak size katılmayı istemezsiniz.
İşletmeniz için uygun olan sınırlı sayıda site varsa veya olağandışı koşullara (örneğin, taze kaynak suyu istikrarlı bir şekilde tedarik ediyorsanız) ihtiyaç duyarsanız, bir ağ desteklemek için yeterli sayıda çoğaltılması kolay olmayacaktır. Benzer şekilde, az sayıdaki kişinin sahip olduğu özel beceriler gerektiriyorsa, özellikle sanatsal veya yaratıcı bir şeyler söyleseniz, franchise sahipleri bunu nasıl yapacaklarını öğrenemezler. Her kuralın istisnaları vardır, ancak genel olarak işi çoğaltmak ve öğrenmek ne kadar kolay olursa, imtiyaz sahibi olmak o kadar kolay olur.
kârlı
Kâr ve ücretlerin tamamı, franchise’ı yapılandırma olarak adlandırdığımız alan ve profesyonel tavsiyelere ihtiyaç duyacağınız alan. Benzer bir işe bakmayın ve aynı franchise ücretlerini ödemeye karar verin.
Yönetim hizmetleri ücreti ve reklam vergisi ya da sarf malzemelerinin ücretlendirilmesi için ne kadar ücret aldıysanız, muhtemelen sizin için uygun olmayacaktır ve hatta onlar için de uygun olmayabilir.
Bir franchising fizibilite çalışması birçok şeyi göz önüne almak zorundadır. İşletmenin kanıtlanıp kanıtlanmadığı, kolaylıkla çoğaltılan ve kolaylıkla öğrenilebilecek olup olmadığına karar verdikten sonra yapıyı incelemek gerekiyor. Pazar ne kadar büyük? Önerilen ebattaki satış kolunu ne kadar çok işleyebilir? Sonuç olarak kaç franchise sahibine ihtiyacımız olacak?
Numaraya karar verdikten sonra, ne kadar destek ağı ve yapıyı bu boyuttaki bir şebekeyi işe alıp desteklemeniz gerekir? İşletme franchisee’yi tatmin edecek ve franchisor’a kar sağlayacak kadar yapabilir mi?
Bu ve diğer pek çok husus, franchise sahibi olarak deneyiminiz olmadığında basit öğeleri gözden kaçırmamak için, franchising deneyimine sahip biriyle en iyi şekilde tartışılır.
Doğal olarak önce franchisee’nin finansmanını yapmak mantıklıdır. Her şeyden önce, franchise sahibi için işe yaramazsa franchise sahibi için asla çalışmaz. İşler franchisee için iyi görünüyorsa, o zaman franchise sahibi olarak mali durumunuzu değerlendirmeye devam edin. İdeal olarak, franchise sahipleriniz ve kendiniz için üç yıllık kâr-zarar ve nakit akış tahminleri hazırlamalısınız. Bunlar daha sonra hem finansman artırmak hem de işletmenin süregelen izlenmesi için iş planlarının temeli olarak kullanılabilir.
Yapıyı doğru yapmak hayati önem taşımaktadır. Bu açıkça görülebilir, ancak bir veya diğer taraflar diğerinin paranın tamamını veya gerçekte ikisini de yetmiyorsa görürlerse, ilişki sona erecektir.
Bu nedenle işletme, franchisee’nin iyi bir yaşam sürmesi ve işe başlamak için borç aldığı her şeyi geri ödemesi için yeterli kar üretmesi gerekir ve gelecekteki iyileştirmelere yeniden yatırım yapmak için biraz daha üst üste imza atmalıdır. Son olarak, işletme, franchise alana onun için aynı şeyi yapması için yeterli katkıda bulunmalı ve ayrıca bütün franchise sahiplerine sürekli destek sağlamalıdır.
Dolayısıyla, işletmenizin marjı düşükse başarıyla franchising yapmak zor olabilir. Ayrıca, mevcut işiniz yeterli kar elde etmiyorsa, franchising’in sorun dışında bir yol sunmayacağını söylemeye gerek yok. Böyle bir durumda, yanlış olan her şeyi ilk önce düzeltmelisiniz ve daha sonra yeni başarınızı inşa etmek için franchising kullanmalısınız.
Franchising kültürü
İlişkiyi doğru bulmaz ve karşılıklı güven, saygı ve desteğe dayalı bir iş kurmazsanız, yukarıdakilerden hiçbiri işe yaramaz. Bayileri desteklemek için bayiler ve onların destek personeli, bayilik ve bayilik arasındaki benzersiz ilişkiyi anlamaları önemlidir.
Tüm ilişkiler gibi, franchising alanındaki her iki taraf da dahil olmak için farklı motivasyonlara sahiptir ve her iki tarafın avantajları ve dezavantajları vardır.
Franchise sahibi için yararların çoğunlukla şebekeyi, aksi takdirde mümkün olandan daha hızlı genişletmek için başkalarının parasıyla kullanmakla, bunun yanında şubeleri çalıştırmanın gündemine daha az karıştıkça yapmaktır. Dezavantajları, şubelerdeki kazançların çoğunun franchise şirketlerine gideceğini ve adınızı ve sisteminizi kullanan, ancak kendi işletmelerinin sahibi olan kişilerin etkili şekilde nasıl başa çıkılacağını öğrenmek zorunda kalmasıdır.
Bazı araştırmalar bunun daha fazla bayinin her sene pazara girdiği gerçeği ile kanıtladığı gibi birçok işletmenin cazip hale geldiği bir ilişki olduğunu söylüyor. Bununla birlikte, diğer araştırmalar, franchise alanların üçte ikisinin ilk 10 yıl içinde ayrıldığını söylüyor.
Firmaların bırakılmasının birkaç nedeni olabilir ve bunların hepsi başarısızlık ya da sistemle ilgili hayal kırıklığı yüzünden değil, ancak geri çekenlerden birçoğu iyi franchising ilkelerini anlamamış olma ihtimalini taşıyor olabilir uygulamaya başlamadan önce pratik yaptıktan sonra, franchise sahibi / franchisee ilişkisinin önemli olan sorusunu çözemeyen veya istemeyerek isteksiz davranmaya başladı.
Pek çok ilişkide olduğu gibi başarısızlığın temel nedeni genellikle iletişim başarısızlığından kaynaklanmaktadır. Şebekenin ulaşmaya çalıştığı şeyi iletmek franchise alanının işidir; nasıl yapılacağı; Neyin sorumlusu kimdir; ve ne zaman yapılması gerektiği. Kendi eylemleriyle bir örnek oluşturmalı ve franchise’leri sistemin başarıyla tamamlanmasında rol oynamaya motive etmeli ve teşvik etmelidir. Bayilik nedeniyle birçok şebeke başarısız oluyor.
Bayinin, sistemini düzgün bir şekilde denediğini ve kanıtladığını varsayarsak, o zaman, bu belirli serbest meslek biçimini seçmek için bayilere ait motivasyonunu anlamalıyız. Araştırmalar, listenin başında risk, pazarlama ve eğitim desteğinin azaltılması, kendi işine sahip olma arzusunun uzun süredir gerçekleşmesi ve kurulan bir isimle ticaret yapılması olduğunu söyledi. Beşinci sırada potansiyel gelir seviyesi yer almaktadır.
Siz verecek olduğunuz desteğin gücüyle franchise’larınızı işe aldıysanız veya franchise sattıysanız, bu destek daha iyi olur ve daha iyi olur.
Karşılıklı anlayışa doğru atılan ilk adım, her bir tarafın kendi bireysel ve ortak sorumluluklarını kabul etmeleriidir.
Geniş anlamda, franchise, ağın ve ürünlerinin veya hizmetlerinin pazarlanması ve geliştirilmesinden sorumludur; franchisee’nin karlı olmasına yardımcı olmak; standartların oluşturulması ve sürdürülmesi. Bayilik sahibi, franchise alanının iyi ismini korumaktan sorumludur; anlaşma ve el kitabına uygun olarak faaliyet göstermek; ve standartların korunması ve geliştirilmesi. Ortak olarak, her iki tarafın da sorumluluğu, tanınmış bir marka adı altında tanımlanmış bir görüntü ve standartlara sahip bir ağ oluşturmaktır.
Franchisee’lerin başlangıçta, kurulmuş bir ismi kullanarak kanıtlanmış bir iş sistemini çalıştırma fırsatına sahip olduklarını anlamaları gerekir. Kendi şeylerini yapmakta özgür oldukları bir iş açmıyorlar. Franchisee’lerin durumu, ticari ilişkiler alanında aslında benzersizdir.
Franchise sahipleri talimatlara uymalarına ve çalışmasına rağmen çalışanlar değildir, umarım daha da fazla özenle işe alınırlar. Ürün veya hizmetlerin satılacağı ve satılmaya devam edilecek olmasına rağmen bunlar müşteriler değildir. PR mesajları ne olursa olsun ortak değildirler. Yine de yasal olarak değil.
Aslında onlar, muhtemelen tüm finansal varlıklarını ve uyanık hayatın çoğunu vaat edilen fırsatın peşinde koşmaya hazır oldukları ölçüde, franchise sahibi ve personeli tarafından verilen sözlere güvenenlerdir. Buna karşılık, gördüğümüz gibi, pazarlama yardımı, eğitim, iş planlaması, ürün geliştirme ve genel ticari tavsiyeler açısından vaat edilen desteğini almayı umuyorlar.
Bayi destek personeli, rollerinin franchise satış elemanlarının verdiği şeyleri yerine getirmek olduğunu anlamalıdır. İşe alım görevlileri, franchise alanının teslim edebileceğinden fazlasını vermeyeceğine dikkat etmelidir.
Franchise sahibi olmak
Franchising, kanıtlanmış bir sistem yürütecek şekilde franchise’leri destekleme ile ilgilidir ve bu destek, ağa katılan ilk franchise alanının kullanımına sunulmalıdır. Bu durumda, 15-20 franchise sahibi olana kadar ilk destek ekibine katılmak gerekli olmayabilir, ancak bunların hepsi başlangıçta olması gerekir. Erken franchise sahipleri desteklenmiyorsa, başarılı olamazlar ve başkalarını kaydettirmek giderek zorlaşırlar.
Aynı şekilde, franchise sahiplerinin performansını izlemek ve yönetmek için gereken sistemler gibi, kullanım kılavuzu ve yasal sözleşme de başta olmalıdır. Bu nedenle, franchising, herhangi bir gelir akışı bulunmadan franchise sahibi tarafından önemli ön yatırım gerektirir.
Sözleşme ve el kitabı
Sözleşme ve el kitabı, ilişkiyi yöneten temel kuralları ortaya koyan belgelerdir. Sözleşmedeki maddelerle birbirine bağlıdır ve her ikisi de tanınmış franchising uzmanları tarafından profesyonelce hazırlanmalıdır.
Bu belgelerin hazırlanmasında karşılanması gereken önemli bir maliyet var, ancak şebekenin ömrü boyunca bu önemsiz gibi görünecek ve genellikle ilk birkaç franchise kullanıcısının ücretlerinden muaf tutulacak. Her iki belge gerektiği gibi hazırlanmalıdır. Buradaki maliyetlerin düşürülmesi, başlangıçta doğru tavsiyede bulunmaktan çok daha pahalı olacağını ispatlayan sorunları beraberinde getirecektir.
Destek personeli
Franchising’in belirli becerilerine sahip olduğuna karar verdikten sonra, franchise işlemine katılan personel bu becerilere sahip olmalı ya da hızla bu becerileri edinmelidir. Temel olarak, dışarıdan tecrübeli franchise yöneticileri alabilir veya franchise yönetimi konusunda eğitimli kendi personeliniz olmak üzere iki seçenek vardır.
Resmi eğitim, Franchise Eğitim Merkezi’nden franchise pazarlama, franchise alımı, franchise performansını izleme ve franchise’leri motive etme konularını içeren bir dizi modülden edinilebilir. Tüm modülleri tamamlayan temsilciler, öğrendiklerinin işyerine başarıyla nasıl aktarıldığını gösteren bir tez hazırlamayı seçebilirler. Bu, sırasıyla Middlesex Üniversitesi tarafından akredite edilmiş ve MA çalışma tabanlı öğrenim çalışmalarına (franchising) yönelik akademik krediler sunan franchise yönetimi diplomasının verilmesiyle sonuçlanır. Ayrıntılara www.franchise-consultants.com adresinden ulaşılabilir.
Potansiyel franchise sahipleri yakında, bu niteliklerin katılmayı planladıkları franchise alanının personeli tarafından tutulduğunun ve belki de böyle profesyonel bir yaklaşımın daha fazla kanıtı olan farklı bir ağa katılmayı seçtiklerini kanıtlamak isteyebilir.
Tek bir yöneticinin hepsini yapıyor olsun veya her bir destek fonksiyonu için ayrı bir personel varsa, personel, franchise’leri işe almada, eğitimde, izlemede ve motive etmede, her türlü teknoloji, bilgi ve kişisel beceri ile yetkin olmaya ihtiyaç duyuyor. Bu sorumluluklar.
Franchise alımı
Bir bayinin iki pazarlama sorumluluğu vardır – biri ürün veya hizmeti pazarlamaya devam etmek; diğeri iş fırsatı pazarlamak ve franchise almak için. Bunlar aynı değildir ve farklı yaklaşımlar gerektirir. Muhtemelen, işi kurduysa franchise sahibi onun ürününü veya hizmetini nasıl pazarlayacağını zaten biliyordur.
Fizibilite çalışması ve imtiyaz planı kaç tane franchise sahibine ihtiyaç duyulduğunu ve nerede bulunması gerektiğini belirleyecektir. El kitabı, franchisee’nin görev, sorumluluk, bilgi, beceri ve tutum bakımından neyin gerekli olduğunu açıkça gösterecektir.
Franchise pazarlama planı ikisini birden getirir ve franchise alanının, önceden belirlenmiş bir profile uyan ve başarılı olma yeteneğine sahip kişileri veya belki de şirketleri seçmesi gerekir. Genellikle franchise’i satın almak için para bulunan herkesi tayin etmek ve bunları harita üzerinde boş alan bulunan her yere bulmak felaket olur.
Potansiyel bayilere ulaşmanın çeşitli yolları vardır, ancak her bayiye uygun bir yol yoktur. Potansiyel bir franchise sahibinin neye benzediğine dair net bir fikir edintikten sonra, onları nereye bakacağınıza karar vermek daha kolaylaşır.
Profesyonel tavsiye, mesajın doğru bir şekilde hedeflendiğinden, olası müşterilerin etkin bir şekilde işlem gördüğünden ve başvuranları kabul veya reddetmek için gerekli prosedürlerin uygulandığından emin olmaya yardımcı olacaktır. Bayilik işe alım personelinin ihtiyaç duyduğu beceriler arasında pazarlama, satış, iş bilinci, müzakere ve yasal ve finansal anlayış bulunmaktadır.
İş planları
Her zamanki borç verme kriterine bağlı olarak, tüm bankalar düzgün yapılandırılmış ve kanıtlanmış franchise alanlarının franchise’lerine borç vermeye heveslidir. Çoğu franchise üyesi, gelecek müşterilerin beklentilerini karşılama yollarını temizlemek için franchise bölümlerine fırsat buluyor.
Doğal olarak franchise alanının sistemdeki diğer franchise sahiplerinin deneyimlerine dayanarak kendi iş planına ihtiyacı vardır ve franchise sahipleri veya onaylanan üçüncü taraflar bu planların hazırlanmasına yardımcı olabilirler.
Bayilik fonu ile iş planlarını (hem eylem planları hem de mali projeksiyonlar) kabul etmek, satış biriktirdikten sonra ilerlemeyi daha mantıklı bir şekilde tartışmaya olanak tanır ve franchise sahiplerinin çoğu belirli bir faturalandırma sistemini kullanarak ısrarcı olacaktır. Bu, dahili personele bırakılmak yerine, tüm şebekenin performansını izleyen profesyonel bir danışman tarafından bile denetlenebilir.
Devam etmek için bir anlaşmaya varıldığında franchise sahibi kurulum ve destek prosedürünü başlatacaktır. Bu, iş türüne göre değişir ve uygun bir yer bulma ve edinme konusunda yardım içerebilir; bina veya araçların dönüştürülmesi ve donatılması; pazarlama lansmanı paketi hazırlamak; ve başlangıç hisse senedi sağlama.
İş ne olursa olsun, franchise alanının ve muhtemelen personelinin iş dünyasının her alanında eğitim alması gerekir. Bu, sınıfta ya da mevcut bir birime ya da ikisinin bir karışımına uygulanabilir.
Eğitim franchising’in özüdür. Franchise alanının geliştirdiği ve franchise alanının yatırım yapmaya karar vermiş olduğu kanıtlanmış formatı nasıl geçtiği. Baştaki eğitimini başarıyla tamamlayan franchise sahipleri, sürekli olarak daha fazla eğitime devam edebilmeli veya gerçekten gerekli olmalıdır.
Devam eden destek
Franchise sahipleri, yeni ürün veya çalışma sistemleri, eğitim, iş geliştirme yardımı, zorluklar yaşanırken teşvik olsun veya isterlerse kendi alım satımında bulunmalarına yardımcı olsun, işletme faaliyetlerinde sürekli destek beklemekte ve buna devam etme hakkına sahiptirler harekete geçmek için.
Bayilik, hem bayilikler motive etmek hem de izlemek için onları daha iyi yapmaya teşvik etmek için motive etmeyi öğrenmeli, hem kendi iyiliği hem de ağın genel olarak standartlarını koruduğundan emin olmak için onları izlemelidir. Bu amaçlara ulaşmak için sayısız teknik vardır ve profesyonel danışmanlar bunları nasıl uygulayacağınızı açıklayabilirler.
Sonuç
Bir işletme kanıtlanmış ve başarıyla kurulmuş bir formatta bulunursa muhtemelen başarıyla franchise edilebilir; kolayca kopyalanabilen ve kolaylıkla öğrenilebilen; hem franchise veren hem de franchise sahibi için karlı olması muhtemel; ve yönetim önemli operasyonel ve kültürel değişiklikleri kabul etmeye hazır.
İngiltere’de franchising yaşlandı ve artık potansiyel franchise sahipleri için çok sayıda profesyonel rehberlik var. Böyle bir tavsiyeden faydalanmamak, sadece telaşsız olmakla kalmaz, franchise alanının ve franchise alanlarının işletmeleri için ölümcül olabilir.
Düzgün bir şekilde işletilirse, franchising, herkesin kazanacağı, franchise veren şirketlerin, franchise sahiplerinin ve yerel satış noktalarının başarısı için olan franchisees’in kişisel taahhüdüyle müşterilerine kazandırdığı mükemmel bir iştir.

Paylaş
Franchise Borsası - Franchise Danışmanlığı Franchise veren firmaların tanıtımları, franchise alacak olan girişimcilere yardımcı veriler ve danışmanlık hizmetleri sağlıyoruz

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.