HUMMEL Bayilik

HUMMEL Bayilik

HUMMEL BAYİLİK şartları

Yağan yağmurun altında bir futbol maçı izleyen genç ayakkabıcı Albert Messmer, dünyanın görmüş olduğu ilk futbol kramponlarından birini geliştirir. Sonrasında erkek kardeşi Michael Ludwig Messmer ile birlikte Hamburg’un banliyösü olan Eppendorf’da Messmer & Co. ‘yu kurar.

Vizyoner Bernhard Weckenbrock şirketi devralır. Ürünün, sporcuların tanımlanabileceği eşsiz bir kişiliği olması gerektiğine inanmaktadır. Bu felsefeden ekip ruhunu, ilerlemeyi ve onu kazanma dürtüsünü temsil eden klasik zikzak logo ortaya çıkar. Asıl yabanarısı logosuyla birlikte yeni hummel® kimliği artık yerini bulmuştur.

1968

hummel® Almanya Bundesliga 2 takımlarından Duisburg ile ilk futbol kulübü sponsorluk anlaşmasını imzalar. HUMMEL BAYİLİK şartları

1969

hummel® ilk spor giyim koleksiyonunu piyasaya sürer. Tanıtım amaçlı sponsorluk satışlara yardımcı olur ve şirket büyük başarının keyfini çıkartır. O yılın ilerleyen döneminde hummel® logosu (yabanarısı) bir şekilde daha yuvarlak hatlarla oluşturulur.HUMMEL BAYİLİK şartları

1988

hummel® güçlü Real Madrid ve kulübün en büyük yıldızı, Danimarka futbolunun kabusu Emilio Butragueño ile sponsorluk anlaşması imzalar. Anlaşma sayesinde hummel® ürünlerinin Avrupa’daki satışları tavan yapar. HUMMEL BAYİLİK şartları

1992

hummel® giyen Danimarka ulusal futbol takımı Avrupa Şampiyonasını kazanır. Danimarka düzenli olarak elemeleri geçemediği ve turnuvanın başlamasına sadece 10 gün varken eski Yugoslavya’nın çekilmesi üzerine kabul edildiğinden, takımın formalarının teslimatıyla ilgili problemler ortaya çıkar. Danimarka’nın beklenmedik başarısına uygun olarak milli takım formaları tüm ülkedeki spor mağazalarının raflarından adeta yağma edilir. HUMMEL BAYİLİK şartları

1999

Şirketin yeni sahibi olan THORNICO ile Christian Stadil hummel®’a giriş yapar. Yeniden tasarlanan, orijinal spor stillerini moda piyasasına sunar. Bu sayede hummel® trend belirleyici spor konfeksiyon markası haline gelir. HUMMEL BAYİLİK şartları

2012

hummel® Alman pazarındaki yerini Karlsruher SC ile sponsorluk anlaşması imzalayarak ve aynı zamanda FC St. Pauli ile, bot, çanta, iç giyim, kaleci eldiveni ve moda spor ayakkabı temin edilmesini kapsayan saha-dışı anlaşma yaparak güçlendirir.

2013

90. yıldönümümüz hem yoğun hem de heyecanlı geçmiştir. Bir marka kitabı hazırladık ve geniş yelpazedeki yıldönümü ürünlerini piyasaya sunduk. Tam da hummel’ın tarihindeki önemli bir mihenk taşını kutlamak için uygun şekilde.

2014

2014 yılında FC St Pauli ile olan işbirliğimizi genişlettik ve Füchse Berlin ile anlaşma imzaladık ki, bu heyecan verici hamle hem hummel® ‘ın lider bir hentbol markası olarak yerini sağlamlaştırdı, hem de futbol sahasındaki varlığımız güçlendi Renkli profilinden ayrı olarak, FC St Pauli aynı zamanda spor yoluyla dünyayı değiştirme amacı güden çeşitli projelerle iştigal etmekte olup, odakları tamamen hummel’ın vizyonuyla uyumludur.

KARMA POLİTİKASI

hummel, geçtiğimiz yirmi yıl boyunca ticari ortamın bugünkü şeffaf, küresel ve birbirine bağlı bir organizmaya dönüşümüne tanıklık etmiştir. Bu ortamın aktif bir katılımcısını olarak, hummel dünyaya ve içerisindeki insanlara karşı olan küresel sorumluluklarını kucaklamaktadır. Bunun sonucunda hummel, modern ve sorumlu bir şirket olma çabalarımızda takip ettiğimiz bir dizi yönerge ve politika geliştirmiştir.
hummel’ın kurumsal sosyal sorumluluk ana yaklaşımı köklerini kurucu şirketimiz olarak THORNICO’dan almaktadır Bununla birlikte, sportif yaşa tarzı sektöründe olan Hummel daha ayrı politikalar gerektiren belirli zorluklarla karşılaşmaktadır.

hummel’da sosyal sorumluluğumuz, insanlar ve çevreyle çalışma şeklimizden taviz vermeden işimizi sürekli olarak işimizi geliştirme ve müşteri beklenti ve taleplerini karşılama yeteneğimiz üzerine kuruludur. Hummel’ın değer sistemlerinin temel unsuru olarak insanların iyi hali içerisinde iştigal etmemizi, dışarıda ” Sporla Dünyayı Değiştir” projelerimizle ve şirket içerisinde çalışanlarımız ve tedarik zinciri ortaklarımızla ana sorumluluğum olarak kabul etmekteyiz.
Tedarik Zinciri Ortaklarımız
Tedarikçilerimizin tesislerindeki iyi ve sağlıklı çalışma koşullarının daha iyi kaliteyle ve bunun sonucu olarak da daha memnun müşterilerle yakinen ilgili olduğuna inanıyoruz. Tedarik zinciri ortaklarımızı uluslararası kabul görmüş çevre, kalite ve çalışma standartlarını karşılamalarını sağlama meşgalemiz kapsamında, bu hususta belgelere (ör: SA8000, BSCI, ISO 14001, ISO 9001) sahip fabrikalarla çalışmaya çaba göstermekteyiz.

Tedarikçi yönetimiyle ilgili olarak, tedarikçilerin asgari gereksinimlerimizi uygulamasını sağlayan ve aşağıdakilerden oluşan üç kısımlı bir yaklaşım oluşturduk:

  1. Davranış Kuralları
  2. İç denetimler
  3. Üçüncü taraf denetimleri

Davranış Kurallarımız, insan hakları, çalışma hakları, çevresel haklar ve yolsuzluğun önlenmesi alanlarındaki politikaları içeren BM Global Impact ve ilgili ILO Sözleşmelerini temel almaktadır. Davranış Kurallarımızı imzalayarak tedarikçilerimiz, kendilerinin ve taşeronlarının Hummel’ın sorumlu iş uygulamalarıyla ilgili gereksinim ve beklentilerine uymak için tüm çabayı göstereceklerini teyit eder.
Bu alanların uygulaması ilk önce ve en önemlisi iç denetimlerle yapılacak olup, bu iç denetimlerde hummel temsilcileri tedarikçileri her yıl ziyaret ederek Davranış Kurallarımıza uygunluğu gözlemlemektedir. Ayrıca tedarikçinin Davranış Kurallarımıza uygunluğunun harici olarak yüksek kaliteyle ölçülmesini teminen uluslararası tanınan üçünü taraf bir denetim şirketi tarafından gerçekleştirilen yıllık denetimlerimiz mevcuttur.
Ek olarak, ürünlerimizin tehlikeli kimyasallardan ari olmalarını sağlamak için tedarikçilerimiz, OEKO-TEX 100; Ürün sınıfı I ve II ve REACH standartlarını temel alan “hummel kimyasal ürün kısıtlamalarına” uymayı taahhüt eder. HUMMEL BAYİLİK şartları REACH, ürünlerdeki ve üretim süreçlerindeki kimyasallarla ilgili Avrupa Yönetmeliğidir. Uygunluğun sağlanması için her sezon rasgele kimyasal madde testleri gerçekleştirmekteyiz.
hummel’ın kurumsal sosyal sorumlulukla ilgili olarak tedarikçi ve diğer ortaklarla yaptığı çalışma ve işbirliği BM Global Impact çerçevesi içerisinde devam eden bir çabadır ve BM Kılavuz İlkelerini temel almaktadır. Birlikte çalıştığımız insanların ve içerisinde çalıştığımız çevrenin iyi haline olan bağlılığımızı teminen strateji ve politikalarımızı iyileştirmek ve genişletmek için sürekli çaba göstermekteyiz.

Eşsiz hummel mirasını taşıyan spor ve sportif moda ürünlerini tasarlamak, tedarik etmek ve pazarlamak bizim tutkumuzdur. Karakter sahibi, iyi bir enerji ve ruhla ekip olarak birlikte çalışan ekip ve kişileri hedeflemekteyiz. Piyasaya anında yanıt vererek, yakın tedarik zinciri ortaklıklarıyla, eşsiz dışavurumlu tasarımlarla, hikaye anlatarak ve sürekli karlılığa odaklanarak işimizi büyütüyoruz.

BAYİ B2B İÇİN BİLGİ

B2B Portal

Sadece perakendeciler için
hummel’ın B2B portalı perakendecilerimize sipariş verme, ürün mevcudiyetini kontrol etme ve ilgili stocklot bilgileri için gelişmiş seçenekler sunmaktadır. Portal ayrıca perakendecilerin faturalarına, sipariş durumuna ve hesap özetlerine erişmelerine izin vermektedir.

2 cevaplar
  1. Ilkay özdağ
    Ilkay özdağ says:

    Hummel müşteri memnuniyeti sağlayamıyor. kusurlu ürünlerini değiştirmiyor ve iade almıyor. iletişim kurulamıyor.

    Cevapla

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.