Vizyon

İstanbul il sınırları içersinde etkin ve örgütsel verimliliğimizle yaygın satış merkezleri kurup sürekli ve kontrol altında/dengeli büyüme stratejisiyle sektörde öncü olmak.

Misyon

Un ve unlu mamuller ile birlikte ambalajlı temel gıda ürünlerini, hijyenik, nezih ve insanımıza yakışır ortamlarda Franchising Sistemi ile pazarlamak ve uygun fiyatlarla nihai tüketiciye sunmak, Faaliyet gösterdiği alanlarda ve bölgede lider olmak, Sistem ortakları, müşteri ve çalışanlarımızın memnuniyetini ve sektörün beklentilerini karşılamak, Ürettiğimiz değeri Sistem ortaklarımız, müşterilerimiz, çalışanlarımız, toplum ve çevreyle paylaşmak, temel hedeflerimizdir.

DEĞERLERİMİZ

Kurum faaliyetlerimizi gerçekleştirirken çalışanlarımıza, sistem ortaklarımıza, nihai tüketicilerimize ve sosyal sorumluluk ilkesi gereği topluma ve çevreye karşı, yasal şartlar ve kurumumuzun bildirimini yaptığı değerler doğrultusunda hizmet veririz.

Şeffaflık

Şeffaf bir yönetim anlayışını benimseriz.

Dürüstlük

İşlerimizde Dürüstlüğü temel değer olarak koyarız.

İş Ahlakı / Bağlılık / Aidiyet

Çalışanları, Sistem Ortakları ve nihai tüketicileri ile güven üzerine dayalı ilişkiler kurarız. Sorumluluklarımızı ve taahhütlerimizi eksiksiz ve zamanında yerine getiririz.

Çözüm Odaklılık

Sorunların çözümünde eleştiri yerine, sorunu tespit edip onarmayı tercih ederiz.

Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimizin beklentilerini doğru tespit eder memnuniyeti karşılayacak bir hizmet sunarız.

Gelişim

Çalışan ve Sistem ortaklarımızın kişisel ve mesleki gelişimine önem veririz.

Çalışan Mutluluğu

Uygun çalışma koşulları oluşturularak ekip ruhu (iş birliği) ile hedefleri(mize)ne koşan yetkin çalışanlar oluştururuz. Davranışta ve paylaşımda adaleti benimseriz.

Hijyen Kurallarına Bağlılık

Toplum sağlığını önemseriz, hijyen kurallarına sıkı sıkıya bağlıyız.

Topluma Saygılı / Sosyal Sorumluluk

Topluma karşı ödevlerimizin bilincindeyiz. Toplumun ekonomik ve sosyal gelişimine katkıda bulunmak, sosyal sorumluluk anlayışımızın gereğidir.

Ulaşılabilirlik

Etkili ve etkin iletişimi tercih eder, çalışan, sistem ortaklarımızın ve nihai tüketicilerimizin taleplerini en kısa zamanda doğru ve yetkili kişiyle yerine getiririz

Özetle Franchising

İngilizce bir kelime olan franchising’ in sözlük anlamı; “vergilendirme ve gümrük işlerinde serbestlik verme, imtiyaz”dır. Fransızca’ da “affranchir” olup hür, serbest, bağımsız, muaf anlamına gelmektedir. Dilimizde, franchising’ i tam olarak karşılayan bir sözcük bulunmadığı için “münhasır satış ve servis imtiyazı”, “isim ve işletme hakkını kullanma” gibi bazı kavramlarla ifade edilmeye çalışılmıştır. En yalın anlatımıyla franchising’ i, “hak sahibine ödenen para karşılığında belirli sınai hakları ticari alanda kullanma izni” olarak özetlemek mümkün.

Franchise esasen bir “Pazarlama” yöntemi olup, Franchising sisteminde pazarlanan, ürün veya hizmetin yanı sıra, sistemin kendisidir. Franchise vermek bir anlamda “sistem / marka satmak” olarak da adlandırılabilir.

Franchise sistemi “Gelir Garantisi” den ziyade, “Gelir Şansı” sunmaktır.

İstat Franchising Sistemi

İyi tasarlanmış, problemlerden arındırılmış, bilgi birikimi ile yoğrulmuş, uzun süreli bir tecrübenin eseri olan neredeyse kusursuz* bir sistemdir.

Carvel Kids

Çok kısa zamanda “Bu bereketli kazanç zincirinin BİR TANESİ” olarak sisteme adapte ettiğimiz Franchisee adaylarımıza merkezi tedarik, üretim ve sevkıyat sistemimiz sayesinde ürün – fiyat standardizasyonu sağlatarak, yatırım ve yönetim risklerini minimuma indirgemelerine yardımcı oluruz.

Franchisee’ lerimiz ticaret hayatına yeni atılmış müteşebbisler olsalar dahi; sürekli yanlarında bulabilecekleri eğitim, bilgi ve tecrübe desteğinin yanı sıra, müşteri beğenisi ve bağımlılığını kazanmış, bilinirliği üst düzeyde tanınmış marka ve kalitede ürünlerin satışını kolayca gerçekleştirmelerini sağlayarak bu durumun dezavantajını avantaja dönüştürmelerine destekte bulunuruz.

Üretim, ürün geliştirme, Pazar araştırma, satın alma, lojistik – sevkıyat, reklam ve bunun gibi iş detaylarının yükünden sıyrılmalarını sağladığımız Franchisee’ lerimizin tüm efor ve performanslarını satış odaklı harcamalarını sağlayarak koşulsuz başarının kapısını kendilerine aralatırız. Ancak unutulmamalıdır ki kazanç ve başarı, çalışma kapasitesinin doğru orantılı doğal bir sonucudur!

İstat  Avantajları:

  • Tanınmış bir marka güvencesi altında hizmet
  • Tecrübe ile sabit başarılı bir model
  • Riskleri minimize edilmiş rızık kapısı
  • Sürekli büyüyen bir zincirin üyeliği
  • Yatırım finansmanı için ödeme kolaylığı
  • Kısa sürede kendi işinin başında olma fırsatı
  • Uzun vadeli, nesiller boyu bir kazanç kaynağı
  • Özenle hazırlanmış estetik mağaza konsepti
  • Düzenli ve sürekli yüksek müşteri potansiyeli
  • Sadece satış odaklı düzenli bir kazanç
  • Beceri ve yeteneğe; eğitim, bilgi ve tecrübe desteği
  • Tanıtım, tutundurma, promosyon ve reklam olanakları
  • Tanınmış marka sayesinde bankalar nezdinde kredibilite
  • Toplu sözleşmeler ile kazanılmış gelir ve menfaat paylaşımı
  • Ürün ve fiyat standardizasyonu ile rekabetçi koşullar
  • Kontrol ve denetimler ile sürekli artan kalite
  • Bölgesel franchisee yetkisi hak sahipliği

İstat Franchising Modelleri

  • İstat Pastane
  • İstat Cafe – Pastane
  • İstat  Cafe – Restoran

Yapısal Ölçü Önerileri

  • İstat Pastane için asgari 55 m2 (Mimimum Önerilen)
  • İstat Cafe – Pastane için asgari 110 m2 (Mimimum Önerilen)
  • İstat Cafe – Restoran için asgari 150 m2 (Mimimum Önerilen)
  • Mağazanın köşe bir konumda ve çift cephe olması.
  • Müşteri ve Ürün girişi ayrı ayrı olmak üzere çift girişin bulunması.
  • Araç Parkı için kullanılabilir alan olması.

Lokasyon önerileri

  • İstanbul il sınırları dahilinde olması.
  • Demografik ve ekonomik olarak toplumun her kesimine hitap eden bir bölgede olması.
  • Toplu taşıma araçlarının durak ve aktarma istasyonları ile karşılıklı veya yakın mesafede olması.
  • Kamusal veya toplu sivil yaşam ve yerleşim merkezlerine yakın mesafede olması.
  • Yaya ve araç trafiğinin ( park sorunu olmayan ) yoğun olduğu bölgelerde olması.
  • İstanbul Halk Ekmek ve İstat satış noktalarına en az 700 metre mesafede bulunması.
  • Toplu tüketim, Ekonomik satış yapan market ve Alış-Veriş Merkezlerine yakın mesafede olması

 

HALK EKMEK BAYİLİĞİ

 

Firma Bilgileri Detaylar
Kuruluş Yılı 2013
Çalışan Sayısı 100
Mağaza Sayısı 05
Franchise İsim Hakkı Bedeli 0,00 TL
Dekorasyon Maliyeti 100.000,00 TL
Yatırım Maliyeti 150.000,00 TL

Franchise Başvuru Formu

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.