Gönül Kahvesi

 Gönül Kahvesi Hakkında

1993 yılında gıda sektörüne giren grubumuz, 2002 yılından bu yana “Gönül Kahvesi” markasıyla yoluna devam etmektedir. Gönül Kahvesi, butik kahve evidir. Türk kahvesindeki tadı ve lezzeti, kendi geliştirdiği özgün ürünlerin özel formülleriyle sunmaktadır.

Markamız, “Türk Kahvesi”ne hak ettiği itibarı “Gönül Harmanı” ürünü ile kazandırmıştır.

İlk şubesini 2002 yılında İzmir’de açan Gönül Kahvesi, bugün Türkiye’de ve yurt dışında 72 şubesiyle, kendi iş alanında en bilinen marka olma hedefini belirleyerek; kendine özgü ürün gamı, mağaza konsepti ve yaratıcı-yenilikçi yaklaşımıyla, hedefine her geçen gün daha da yaklaşmaktadır.

2014 yılında Gönül Kahvesi, Türkiye’nin yanı sıra önce Avrupa, Ortadoğu, daha sonra Amerika’dan gelen yoğun teklifler  karşısında yurt dışına açılma kararı alarak, ilk yurt dışı şubesini Mayıs 2014’te Saraybosna’da açmıştır. Yeni açılacak şubeler arasında; Avrupa’nın birçok şehri ile Dubai ve Amerika da bulunmaktadır.

Türkân Şoray

Türkân Şoray 28 Haziran 1945’te İstanbul’da doğmuştur. Türk sinemasında “Sultan” lakabıyla anılmaktadır. 1960’larda sinema ile tanışmış, ilk sinema ödülü 1964 Antalya Altın Portakal Film Festivali’nde Acı Hayat filmiyle en başarılı kadın oyuncu ödülünü almıştır. Şoray, 12 Mart 2010 tarihinde UNICEF Türkiye iyi niyet elçisi seçilmiş, “Sevgiyle yapılamayacak bir şey yoktur diye düşünüyorum. Gücü sevgiyle birleştirirsek, birçok sorunun üstesinden gelebiliriz” demiştir.

Kahveye ve kahvenin Türk kültüründeki yerine önem veren Türkan Şoray, Türk Kahvesini tüm dünyaya yayma hedefini gerçekleştirmek adına markamızın saygıdeğer yüzü olmuştur. Yeni şube açılışlarımızda, hakettiği tüm saygı ve hayranlığı kucaklamak için, kalabalıklarla bir araya gelmektedir.

Gönül Kahvesi Franchise Şartları

Gönül Kahvesi, butik kahve evidir, ilk şubesini 2002 yılında İzmir’de açan marka, bugün Türkiye’de ve yurt dışında 90 şubesiyle, kendi iş alanında en bilinen marka olma hedefi ile kendine özgü ürün gamı, mağaza konsepti ve yaratıcı yenilikçi yaklaşımıyla, hedefine her geçen gün daha da yaklaşmaktadır. Mevcut franchise şube sayısı 90 olan Gönül Kahvesi’nin 2016 hedefi yurtiçinde 30, yurtdışında ise 10 şube açmaktır. Franchise giriş bedeli 40.000 $ olan markanın yatırım dönüş süresi 18 aydır, iç mekan min. 80 m2, dış mekan min. 100 m2 olması gerekirken cadde ve alışveriş merkezleri tercih edilmektedir.

Girişimciye Not: Risklerin yok edildiği en iyi işletme modeline sahip markayız.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.