Fresh Line, 1992’de kurulmuş olmasına rağmen hikâyesi çok daha eskilere dayanıyor. Aslında her şey torununa onlarca güzellik reçetesi miras bırakan büyükannemin mutfağında başladı. Bu talihli torun benim. Bu reçeteler, az bir sermaye ve çokça kararlılık ve inançla ürünlerinde sadece taze meyveler, otlar, yağlar, çiçek özleri ve yağ esansları kullanan bir şirket kurdum.Kozmetik tüketicileri Fresh Line’ı çok sevdiler. Şirket uluslararası varlık göstermeye ve güçlü bir şekilde büyümeye başladı. Bugün hepimiz firmamızın bir varlık nedeni olması gerektiğine inanıyoruz. Fresh Line ailesi olarak bizim varlık amacımız insanlara faydalı olacak yüksek kaliteli ürünler üretmektir. Müşterilerimizin sağlığını korumak için ürünlerimizde kullandığımız hammaddelerin kökenine ve etkinliğine dair var olan en sıkı kriterleri takip ediyoruz. Formüllerimizin hiçbiri petrokimyasallar, zararlı koruyucular, sentetik yumuşatıcılar ve hayvanlardan elde edilen maddeler içermez. Çevremize saygı duyuyoruz ve ekosistemimizin korunması gerektiğine inanıyoruz. Bu nedenle hayvanlar üzerinde test edilmiş hammaddeleri satın almıyoruz ve geri dönüşümlü ambalajlar kullanıyoruz.Yaptığımız işten, yani bol bol hayal gücüyle mutfak heyecanı yaşayarak el yapımı özgün kozmetikler üretmekten, büyük keyif alıyoruz. Sadece birer meta olmayan, neredeyse yenecek güzellikte sanat eserleri olan ürünlerimizle gurur duyuyoruz.

‘Doğal’ kelimesinin ticari kaygılarla yanlış şekilde kullanıldığının, sömürüldüğünün ve bunun tüketicilerde güvensizlik yarattığının farkındayız. Fresh Line mütevazı bir gelişme çizgisi izleyerek inandığı değerlerden vazgeçmeden Yunan tarihine uluslararası saygınlık kazandırmayı ve dürüst bir çalışmayla bir marka yaratmayı hedeflemektedir

Fresh Line’ın hikâyesi, bir yüzyıl önce, doğal malzemelerden ve şifalı otlardan ilaç yapma sanatının nesilden nesile aktarıldığı Zakintos
Adası’nda başladı. Fresh Line’ın kurucusu olan Mayra Vagioni-Stasinopoulou’nun ataları o adada yaşıyorlardı. Zakintos’lu büyükannesinin geleneksel ve çoğu gizli reçetelerinin etkinliğinden emin olan Mayra bu bilgiyi bir rekabet üstünlüğüne dönüştürmeye karar vererek 1992 yılında Fresh Line’ı kurdu.

Fresh Line’ın ilk satış yeri, 1993 yılında Atina’nın Halandri semtinde açıldı. 2004 yılında, yıllar süren hazırlıktan ve şirketin bütün süreçlerinin, sistemlerinin ve prosedürlerinin gözden geçirilmesinden sonra yurtdışına ilk adım atıldı. Londra’daki Chelsea şubesinin açılması Fresh Line için yeni bir dönemin başlangıcı oldu. Kurucumuzun heyecanı ve tutkusu kızları Natalie ve Paloma’ya da bulaştı ve tecrübeli, yetenekli ve güvenilir çalışanların yardımıyla Fresh Line büyümeye devam etti…

Franchise vererek büyümenin faydalarından yararlanan ve her ortağını bütünüyle desteklemeyi şiar edinen Fresh Line, bugün dünya çapında 100 satış merkezine ulaşmıştır. Önümüzdeki üç yılı kapsayan stratejik planımıza göre beş kıtada faaliyet göstermeyi ve 300 satış noktasına ulaşmayı hedeflemekteyiz.

Marka: Fresh Line
Sektör: Güzellik
Kuruluş Yılı: 1992
Merkez: Yunanistan

Ciro Primi (Royalty Fee): Alınmıyor
Min. Metraj: 40 m2

Franchise Giriş Bedeli: 10.000 Euro
m2 Başına Düşen Maliyet (Dekorasyon): 1.100 TL
Min. Toplam Maliyet: 65.000 TL + İşletme Sermayesi

Franchise Başvuru Formu

 [contact-form-7 id=”2013″ title=”Firma Franchise Başvuru Formu”]

 

 

 

 

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.