FRANCHISOR'UN MARKASININ GÜCÜ 2

FRANCHISOR’UN MARKASININ GÜCÜ

Bayiler, markalarını geliştirip desteklemek için çok fazla zaman, enerji ve finansal kaynak harcıyorlar. Tüketicilerin, yerlerini herhangi birinin kapısından geçirmeden önce tam olarak ne bekleyeceklerini anlamaları için bunu yapar. Bir bayinin markası adından daha fazlasıdır; birinin kendi konumunu ziyaret etmesinden ve yiyeceklerini veya hizmetlerini örneklemekten aldığı tüm deneyim. Buna Marka Promise diyoruz.

Büyük franchise müşterileri, müşterilerin franchise alanlarında alışveriş yaptıklarından her zaman memnun olmalarını ve bayinin franchise alanının marka vaadinde bulunmasını sağlamak ister. Tüketici zihninde, franchise alanının markası şirketin itibarına eşittir. Şirket markalarının değerini korumak için gerekli olan – ve sahip olmasını bekledikleri – algıladıkları deneyimdir. Bu, şirketin veya franchise sahibinin bulunduğu yere bakılmaksızın geçerlidir. İş yerinin ne olursa olsun müşterinin ziyaret ettiği her lokasyonda marka standartlarına tutarlı bir şekilde uygulanması beklenmektedir.

Carvel Kids

Marka franchisor’un en değerli varlığıdır. Müşteriler hangi işyerinde alışveriş yapacaklarını ve markanın hakkında bildiklerini veya bildiklerini düşünerek o işletimi ne sıklıkla sıklaştıracağına karar verirler. Tüketiciler, markanın  kime ait olduğu konusunda gerçekten umursamazlar. Büyük bayiler, sistemin yerel operatörleri tarafından ihtiyaç duyulan araçları sağlar ve yalnızca sistemin standartlarını uygularlar; çünkü müşterinin aklında, güvenilir bir zincirin bir kolunda alışveriş yapıyor ya da yemek yiyor.

Bir markanın sizin ve ailenizin alışkanlığı ve ne tür sıklıkla uğraştığınız işletmeler üzerindeki etkisini düşünün. Yolda  saatte 70 km hızla gidiyorsanız, kahve kokusu geldiğinde ordaki işletmenin adı her ne olursa olsun müşterinin aklına markanızı getirebiliyorsanın bu işi başarmışsınızdır.Kahve kokusuyla birliktede  o firma içersinde  nasıl davranıldığı ve nasıl hizmet edildiğide akla  gelir. O marka nerede olursa olsun aynı şekilde davranılacağını bilir.

Bir markanın gücü budur ve bu da her franchise sahibinin franchise şirketlerinin tüketicilere her gün marka vaadi sağlama çabasındadır.

Paylaş
Franchise Borsası - Franchise Danışmanlığı Franchise veren firmaların tanıtımları, franchise alacak olan girişimcilere yardımcı veriler ve danışmanlık hizmetleri sağlıyoruz

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.