EUROMASTER

 

 

 

indir-1

NE YAPIYORUZ?

Euromaster olarak, yola en kısa sürede ve güvenle devam etmenizi sağlarız.

Tüm kurumsal müşterilerimize ve özel araç sahiplerine araç bakım ve hizmetlerine yönelik kapsamlı teklifler sunarız.

DEĞERLERİMİZ:

Yaptığımız her işte bizi ortak paydada birleştiren değer…
Güven; kadın ya da erkek olsun tüm müşterilerimiz için vazgeçilmez.

SÖZÜMÜZ:

Euromaster’da, sizin ve araçlarınızın hareketliliğini sürdürmenin önemini biliriz. Ve söz konusu lastik ve araç bakım çözümleri olduğunda, Euromaster’ın yöntemlerine inanırız:

Uzman çözümler
Dürüst tavsiyeler
Müşteri odaklı yaklaşım

Hızla ve güvenle yola devam etmenizi sağlarız.

KALİTE POLİTİKAMIZ

Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine gösterdigimiz özen, onların memnuniyetini ve güvenini sağlayan ve devam ettiren temel unsurdur.

Bu nedenle Euromaster’ın faaliyet gösterdigi her ülkede uyguladıgı kalite politikası aşağıdakileri amaçlar:

Müşterilerimizin güvenliği ve hareketliliği
İşletmemizin sürdürülebilirliği ve gelişimi

Bu politika Euromaster’ın 3 değeri üzerine kurulmuştur:

Uzmanlık:

Gelişmiş araç kontrolü ve sorun tespiti
Müşterilere kişiselleştirilmiş tavsiyeler
İşimizi doğru yapmak “ilk seferde çözüm”

Dürüstlük:

Dürüst ve objektif gözlemlere dayanan çözüm önerileri
Yapılan işler ve bunların fiyatlandırması konusunda şeffaflık

Müşteri Odaklı Yaklaşım:

Temiz, güvenli ve rahat bir ortam
İlgi ve kişiselleştirilmiş hizmet

Müşterilerimizin algıladıgı Kalite, kalite ölçüm yöntemlerimizle ve özellikle de, 2018’de %70’i hedeflediğimiz “Net Promoter Score” ile ölçülür.

 

1960 YILINDAN BERİ LASTİK VE ARAÇ BAKIMI

EUROMASTER lastik ve hafif araç bakımı konularında pazarın önemli bir oyuncusudur. Her geçen yıl daha da büyüyen EUROMASTER markası lastik ve ilişkili hizmetlerde Avrupa’da lider durumdadır.

60’ların sonu: Büyük Britanya’da ATS dağıtım ağının kurulması.

80’lerin sonu ve 90’ların başı: Avrupa’da farklı uzman lastik bayilerinin dağıtım ağına entegrasyonu.

1991: Avrupa’daki Yerel Ağı Birleştirmek İçin 1991 Yılında Doğan Bir Marka! EUROMASTER logosunun yaratılması.

1992: Fransa (Albertville) Kış Olimpiyatları sırasında yeşil, mavi ve sarı renklerin kullanıldığı ilk servisin açılması.

2003: Kuzey Avrupa pazarında önemli bir oyuncu olan Viborg’un 500 servis noktasının EUROMASTER ağına entegrasyonu.

2008: Fransa ve Polonya’da EUROMASTER Franchise servis noktalarının açılması.

2010 ve sonrası: EUROMASTER Romanya’nın kuruluşu; EUROMASTER Franchise servis noktalarının Almanya, İtalya, Çek Cumhuriyeti, İspanya ve Türkiye’de açılması.

GÜÇLÜ BİR MARKA YAPILANMASI

Euro: Farklı kültürleri kapsayan, güçlü Avrupalı dağıtım ağı

Master: Kalite, uzmanlık ve kontrol

ÜÇ RENK

Mavi: Kaliteyi tanımlayan, Michelin Grubu’nu çağrıştıran evrensel bir renk

Sarı: Hayat ve enerjiyi çağrıştıran güneşin rengi

Yeşil: Kontrol ve başarı

FRANCHİSE MI ALMAK İSTİYORSUNUZ?

Faaliyetinizi desteklemek için etkin iletişim

İletişime ve özgün pazarlama araçlarına yönelik yatırımlar
Etkin kampanyalar ile çok yönlü bir medya görünürlüğü
Basın ilişkileri

Servisinizde trafiği artırmaya yönelik ticari aksiyonlar

Ziyaretçi trafiğini artırmaya yönelik ulusal kampanyalar
Çok sayıda iş ortağı ile etkili, özgün ve müşteri sadakati yaratan ticari teklifler
Yerel aksiyonlar

Başlangıç desteğimiz

Satış noktasının tamamen kurumsal kimlik renklerine boyanması
Yerinde kişiselleştirilmiş temel eğitim
İletişim desteklerinin oluşturulması (tanzim/teşhir, müşterilere e-posta gönderimi, sarı sayfalar)
Özel koordinatör desteği

Günlük işleyişte yanınızdayız

Faaliyetlerinize dinamizm kazandırmak için, EUROMASTER bilgi birikimine sahip Franchise Bölge Müdürü desteği
Merkez ofisten Franchise koordinatörünün ve ekibin tamamının desteği

 

Franchise Başvuru Formu

 [contact-form-7 id=”2013″ title=”Firma Franchise Başvuru Formu”]

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.