Coffee Corner Franchise şartları ve fiyatı

Coffee Corner Franchise

İtalyan tarzı pizzalarıyla Türkiye genelinde 14 ildeki restoranlarıyla 10 yıllık tecrübesi bulunan Pizza House, 2006 yılında müşterilerine  farklı  lezzetler sunmaya karar vererek Coffee Corner markasını yaratmıştır.  Coffee Corner, 2006 yılından beri Orta Amerika’nın   muhteşem lezzetlerdeki farklı kahvelerini sunmaktadır.  Coffee Corner da müşteriler Geleneksel Amerikan kahve çeşitlerinin yanında farklı aromalı kahveler, değişik milkshake çeşitleri, Türk Kahvesi çeşitleri, soğuk kahveler, frappeler, smoothıse gibi çok geniş içecek grubunu tatma şansına sahiptir. Coffe Cornerlarda geniş içecek grubunun yanında çok farklı kek ve pasta çeşitleri de sunulmaktadır.  Coffe Corner, hali hazırda Bandırma, Mersin Forum AVM, Zonguldak Demirpark AVM, Ankara’da Çankaya, Samsun Yeşilyurt AVM mağazalarıyla hizmet vermekte olup, açmakta olduğu kendi kafelerinin yanında yeni franchisee değerlendirmelerini yaparak büyümeye devam etmektedir.

Coffee Corner Franchising
İlk örneklerine ABD’de rastlanan bu sistem toplam kalite yönetimi anlayışı çerçevesinde  hızlı ve verimli bir büyümeyi gerçekleştirebilmek amacıyla oluşturulmuştur.
FRANCHISING  tanınmış bir markanın, oluşmuş bir imajını belli bir bedel karşılığında belli standartlar içinde, bağımsız bir yatırımcıya kullandırılmasıdır. Ana firmanın belirli bir bölgede ve belirli bir süre için, belirli ayrıcalıkları kullanma hakkını bir diğer firmaya verdiği; yönetim, organizasyon, eğitim, tedarik konularında yardım sağladığı, denetlediği ve danışmanlık yaptığı bir pazarlama ve dağıtım yöntemidir. Ana firma tarafından bağımsız firmaya verilen imtiyaza Franchise denir.

Ana firma tarafından hazırlanan markanın satışı, franchising anlaşmasıyla işletmeci firmalara devredilmektedir.

Bu sistem, markanın satışının yanı sıra, ana firmanın tecrübelerini aktarması, destek  hizmetlerini eğitim programları,  tanıtım faaliyetleri vs.) işletmeci için yürütülmesi  karşılığında,işletmeci firmanın cirosunu,  belli bir orada  ana frmaya devretmesi esasına dayanır.

Franchising ile verilen hizmet ve destekler şunlardır;

Yatırımcının belirttiği lokasyonlarda karlılık fizibilitesinin yapılması veya yatırımcının talepleri doğrultusunda uygun lokasyon tespitinin yapılarak aday yerlerin belirlenmesi;

a. Lokasyon Tespiti,
b. Belirlenen Lokasyonda, uygun mağazanın bulunması,
c. Aday mağazaların karlılık fizibilitelerinin yapılması,
d. AlışVeriş  merkezlerinde kiralama konusunda danışmanlık yapılması,
e. Kira kontratlarının yapılmasında hukuki danışmanlık verilmesi,

Mimari Projelendirme;

a. Belirlenen yere uygun 3 boyutlu mimari tasarım ve uygulama projesinin hazırlanması,
b. Projeye uygun iş akışlarının belirlenmesi,
c. yerel otoritelerden gerekli izinlerin alınması konusunda  gerekli yönlendirilmelrinin yapılması,
d. Hazırlanan Mimari Projenin uygulaması esnasında denetiminin yapılması,
e. Dekorasyon malzemelerinin temininde danışmanlık hizmetlerinin verilmesi,
f.  Mutfak ve Servis ekipmanlarının Coffee Corner standartlarında, temini ve satın  alınmasında  danışmanlık hizmetinin verilmesi,

Carvel Kids

Not : İstenildiği takdirde  anahtar teslimi olarakda Coffee Corner shop yapılmaktadır.

Personel alımı ve eğitimi;

a. Personel alımıda  adaylarla görüşmelerin yapılması,
b. Yatırımcıya  ve Mağaza Müdürüne, restaurant  işletmeciliği hakkında  eğitim verilmesi, Muhasebe, Satın Alma, Mal Tedariki, Personel Yönetimi, Paket Servisi, Müsteri ilişkileri Yönetimi, vb. konularında özel eğitim verilmesi,
c. Yatırımcıya, ‘ Coffee Corner Çalışma Esasları Kılavuzu’, ‘ Coffee Corner Disiplin Yönetmeliği Kitacığı’ve ‘ Coffee Corner Kıyafet Yönetmeliğinin  verilmesi,
d. Mağazanın idari kadrosuna, Coffee Corner tarafından  temin edilecek olan PizzNET ( ResCom) bilgisayar yazılımı hakkında  detaylı kullanıcı eğitimlerinin verilmesi,
e. Seçilen personel için  eğitim planının yapılması ve gerekli eğitimlerin mevcut mağazalarda  uygulamalı olarak verilmesi,
f. Eğitim sonunda personelin yeterlilik sınavına tabi tutulması,
g. Coffee Corner Ürünlerinin reçetelerinin ve yapılış şekillerinin temini,

Mağaza Açılışı;

a. Yatırımcı ile birlikte açılış organizaysonun  ve tanıtıcı faaliyetlerin planlanması,
b. El ilanı, Masa mönüsü,  Radyo reklamı ve Bilbord gibi tanıtıcı  reklam tasarımlarının hazırlanması,
c. Açılış döneminde, diğer mağazalardaki tecrübeli personelin ve Coffee Corner’un  kadrolu  personelinin desteğinin sağlanması,

Mağaza Denetimleri;

a. Coffee Corner yetkilileri tarafından belli periyodlarda  haberli veya habersiz olarak mağazanın işleyişinin ve ürünlerin denetlenmesi,
b. Gizli müşteri uygulaması ile hizmet ve ürün standartının ölçümlenmesi ve raporlanması,
c. Denetimler neticesinde tespit edilen eksiklikleri gidermek amacıyla eğitimlerin yapılması,
d.Yeni ürün ve sektör bilgilerinin  verilmesi
e. Mağazaya özel satış stratejilerinin belirlenmesi ve uygun pazarlama desteğinin verilmesi,
f. Pesonel istihdamında doğabilecek sıkıntılarda, Coffee Corner’un kadrolu personeli ile mağazanın kesintisiz hizmet verebilecek şekilde desteklenmesi,

İlk örneklerine ABD’de rastlanan bu sistem toplam kalite yönetimi anlayışı çerçevesinde hızlı ve verimli bir büyümeyi gerçekleştirebilmek amacıyla oluşturulmuştur.

 

Firma Bilgileri Detaylar
Kuruluş Yılı 2005
Çalışan Sayısı 100
Mağaza Sayısı 10
Franchise İsim Hakkı Bedeli 30.000,00 USD
Dekorasyon Maliyeti 100.000,00 USD
Yatırım Maliyeti 150.000,00 USD

CEVAP VER

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.