Çilek Mobilya Bayilik - Bebek, Çocuk ve Genç Odası Bayiliği

Çilek Mobilya Bayilik – Bebek, Çocuk ve Genç Odası Bayiliği

Çilek Mobilya Bayilik

Çilek Mobilya‘nın Türkiye’de 200’ün üzerinde bayisi bulunuyor. Yurt dışı ile toplamda 71 ülkede 500 satış noktasına ulaşan markanın bayilik yatırım tutarı 150-300 bin lira arasında değişiyor. Çilek mobilya bebek, çocuk ve genç mobilyası alanında en çok bilinen markadır. Mobilya bayilikleri arasında en çok tercih edilen markalardan olan Çilek Mobilya girişimci ruha sahip, dinamik, çalışkan ve tecrübeli bayi adayları aramaktadır.

Neden Çilek
– Türkiye’nin en bilinen ve beğenilen bebek, çocuk, genç mobilyası markası.
– “Genç Odası” kavramını yaratan ve bu konuda ihtisaslaşan ilk marka.
– Mobilya sektöründe 30 yıllık deneyim.
– Farklı tasarım ve fiyat seçeneklerine sahip zengin ürün yelpazesi.
– Uluslararası sertifikalar ile belgelenmiş kalite ve güvenlik anlayışı.
– 5 Kıta, 71 Ülkede 500’ü aşkın satış noktası ile uluslararası tecrübe.
– Konusunda uzman pazarlama ve satış ekibi.

Çilek’in Bayi Adayı Girişimcilere Özel Hizmetleri

Lokasyon Seçimi
Uzman ve deneyimli Çilek satış ve mimari ekibi, aday mağaza seçenekleri arasında kira/performans, trafik, görünürlük, rekabet, vb. kriterleri gözeterek, en uygun ve en karlı lokasyonu seçmenize yardımcı olur.

Ücretsiz Mimari Projelendirme ve Anahtar Teslim Mağazacılık
Seçilen lokasyon Çilek mimari ekibi tarafından incelenir ve ücretsiz mimari projesi oluşturulur. Oluşturulan proje yine Çilek mimari ekibi tarafından inşaat süresince sahada yakından takip edilir ve tüm detaylar Çilek Konsept Mağazacılık prensiplerine göre hayata geçirilir. Dilerseniz Çilek mağazanız size Anahtar Teslim olarak işletilmeye hazır biçimde teslim edilir.

“Çilekse” Online Perakendecilik Sistemi
Uluslararası franchising prensipleri çerçevesinde geliştirilen ‘’Çilekse’’ ile siparişlerinizi ve yedek parça siparişlerinizi online olarak verebilir, CRM datası toplayabilir, yedek parça siparişi verebilir, stok takibinizi yapabilirsiniz. Çilekse aracılığıyla takip edilen perakende performans verileri sayesinde, Çilek daha doğru ve etkin kampanyalar geliştirerek sizlere daha karlı bir iş modeli sunmaktadır.

Reklam ve İletişim Desteği
Çilek kurulduğu yıldan itibaren reklam ve iletişim çalışmaları ile markasına yatırım yapmaktadır. Ulusal ve yerel mecralarda yaptığımız imaj ve kampanya iletişim faaliyetlerimiz sayesinde siz girişimcilerimizin mağazalarını ve pazarı sürekli canlı tutmaktadır.

Uzman Bölge Müdürleri
Konusunda uzman bölge müdürleri sürekli sahada siz değerli bayilerimizi ziyaret edip, yeni ürünler, yeni kampanyalar hakkında bilgilendirmekte, öneri ve sıkıntılarınızı birinci elden dinleyip çözümler geliştirmektedirler. Bölgenize özel ve bulunduğunuz şehri tanıyan bölge müdürlerimizden stok planlamadan, teşhir yönetimine birçok konuda yerinde destek alabilirsiniz.

Pazarlama ve Promosyon Malzemeleri
Çilek ürün ve hizmetlerin tanıtıldığı, tüketiciye rehber niteliğinde katalog, broşür, fiyat listesi, afiş, vb. basılı malzemeler ve promosyon materyalleri güncel ve hızlı bir şekilde sizlere ulaştırılmaktadır.

Lokasyona Özel Ürün Karması
Deneyimli Çilek ürün yönetimi ekibinin yardımı ile mağazanızın bulunduğu bölgenin sosyal, ekonomik ve demografik yapısına en uygun ürün karmasını belirlenerek metrekare verimliliğinizin artması sağlanır.

Satış ve Montaj Personeli Eğitimleri
Açılış öncesi satış ve montaj ekibinizin Çilek standartlarında hizmet sunmasını temin edebilmek adına ücretsiz eğitim imkanı sağlanmaktadır. Açılış sonrasında ise eğitimlerimiz periyodik olarak Çilek Akademi çerçevesinde devam etmektedir.

Satış Sonrası Destek Hattı
Tüketicilerin satış noktalarına ulaşabilmek, kampanya ve ürün fiyat bilgisi edinebilmek, yedek parça talebinde bulunabilmek ve garanti aktivasyonunu gerçekleştirmek gibi amaçlarla ulaşabilecekleri ve sizlerin iş yükünü hafifleten Ücretsiz Satış Sonrası Destek Hattı hizmetimiz bulunmaktadır.

Çilek Mobilya Bayilik için Aranan Şartlar

• Girişimci ruhu, çalışkanlık ve Çilek markasına inanç.
• Yatırımcının işi sahiplenmesi ve aktif olarak takip etmesi.
• Tüketiciyi dinleyen çözüm odaklı yaklaşım.
• Perakendecilik ve satış tecrübesi.
• İlk yatırım için (mağaza, depo, demirbaş) 150.000 – 300.000 TL işletme sermayesi.
• Yeterli potansiyele sahip, trafiğin yoğun olduğu, uygun kira maliyetli, minimum 200 metrekare büyüklükte mağaza lokasyonu.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.